{ SKIP }
文:MenClub 魏文青  
POSTED ON 29 Aug 2018
黃子華話齋,男人名就係反映父母對佢嘅期望,而就憑一街都係阿堅、阿強同阿祥,你就係知道Size有時真係幾重要。咁除咗日夜鍛鍊去取勝,仲有冇方法令你變得出類拔粹嘅方法?有,方法就係呢位泰國美女陳美賢!

點解佢會令你變得雄壯?係咪因為佢嘅火辣身材令你全身充血?係佢白滑嘅皮膚令你血液沸騰?定係因為佢胸前兩顆大痣令你沸騰嘅血液再集中於某一點?通通都唔係!陳美賢之所以能夠令你變雄壯,主要嘅原因係因為佢身材相常嬌小,網上流傳只有不足150cm高,所以正常人一拍埋去,對比之下就顯得你好雄壯,效果立杆見影仲勁過印度神油!

當然,嬌小嘅女生並不少見,但嬌小如佢係按比例縮少,該大的大該小的小該長的(比例上)一樣長就真係唔多常見。再加上佢又「大方」令大家有「得睇」,難怪會被稱為泰國版嘅「千年一遇美少女」。順帶一提,既然佢有中文名,好有可能仲識謂下中文,溝通毫無難度呀——如果有得溝嘅話。

beth_lookgade on Instagram

Chadapornnari Lookgade Rungsanpreecha on Facebook

日本係一個對紋身相當敏感嘅國家,就算你係外國人,就係你唔係「雕龍雕鳳」,都好可能因為紋身而被禁止出入大眾溫泉,更惶論藝人於大眾媒體中露出紋身。不過近年日本對於紋身嘅睇法似乎略有鬆動,例如K-1格鬥上月終 ...
girls
【深夜】紋身解禁 韓系日本辣妹「PyunA」
19 Apr 2024
近年潮流興「Y2K」(當我都拎黎講嘅時候,個潮流好可能就黎過),大家應該都見到唔少依家十八廿二嘅少女、著住我哋十八廿二時候風格嘅衫粗略地講,即係「MK妹」!但「MK妹」其實不限於打扮,其實仲描述緊當年某部份 ...
girls
【深夜】日本王道MK妹!人生進程超快嘅「小田愛実」
17 Apr 2024