{ SKIP }
文:MenClub 魏文青  
POSTED ON 31 May 2023

早排我哋同大家介紹過由韓國「逆輸入」去日本做偶像嘅「李始燕」但其實喺日本工作嘅韓國女仔就豈止佢一個?好似今日要介紹嘅呢位「あいり」咁,就係一位於日本努力打拚嘅韓國女仔,而且佢嘅工作仲相當特別,就係著名嘅日本陪酒小姐!

據佢於IG上嘅自我介紹,2000年出世,現年23歲嘅「あいり」係一個於日本出生、日本長大嘅韓國人,於七兄弟姊妹排行第五。而如果你就咁睇佢IG啲相嘅話,你大概會以為佢只係一個普通網紅,因為雖然佢有唔少水著靚相,但睇落就相當純情。不過如果你細心留意,就會發現佢個自我介紹仲Tag咗一間叫「銀座J-Vogue」嘅陪酒店。

呢間「銀座J-Vogue」來頭絕對唔細,因為佢嘅老闆就係大名鼎鼎嘅「明日花綺羅」!翻睇報導,明日花於2021年引退後宣佈會開陪酒店,後來因為疫情而延遲到去年9月先正式開業,但憑住佢號召力,開業5日就已經宣佈會開分店,更一度吸引到超過2,000名女仔應徵做陪酒女郎。所以「あいり」能夠成功加入,必定有其過人之處!不過如果大家想去親身理解,睇黎個荷包就要非常深厚先負擔得起啦。

IG:airi_el12

近年潮流興「Y2K」(當我都拎黎講嘅時候,個潮流好可能就黎過),大家應該都見到唔少依家十八廿二嘅少女、著住我哋十八廿二時候風格嘅衫粗略地講,即係「MK妹」!但「MK妹」其實不限於打扮,其實仲描述緊當年某部份 ...
girls
【深夜】日本王道MK妹!人生進程超快嘅「小田愛実」
17 Apr 2024
清明已過,立夏將至,換言之各位男士喜聞樂見嘅夏天終於要黎啦!而你話夏天有咩好睇得過一個充滿活力,笑得又鬼咁燦爛嘅美女喺你面前揮灑汗水呢?所以今晚就同大家介紹呢位日本新人演員「田畑志真」! ...
girls
【深夜】陽光燦爛騎術了得 日本新人演員「田畑志真」
15 Apr 2024