{ SKIP }
文:MenClub Mean娜  圖:互聯網
POSTED ON 09 Aug 2017

都市人生活壓力大,每個人都可能有病,除咗生理上嘅病,更容易係忽略心理上嘅病。唔好諗住唔開心不過係自己唔識管理情緒,個人唔夠positive,當你個心病咗,開心唔開心並唔係你可以控制到嘅事,奈何旁人永遠唔明白你︰有咩好愁啫?咪諗咁多啦!因為心病無法用肉眼睇到,所以其他人只當你神經質,但心病嘅痛苦,只有同樣有心病嘅人先明白。


南非攝影師Janelia Mould就係一位憂鬱症患者,佢透過一系列名為《Melancholy》嘅超現實攝影,去表達憂鬱症嘅感覺。因為憂鬱症非常影響Janelia嘅生活,所以佢希望透過攝影,去尋求解脫與慰藉,當係自己嘅一種治療方法。由於《Melancholy》係關於憂慮症情緒嘅相,所以某程度而言,只有有憂鬱症嘅人先明白當中想表達嘅感覺。














Janelia有意遺棄女孩嘅頭同四肢,係因為認為憂鬱症患者永遠都會感受到自己嘅不完整,佢希望其他憂鬱症患者睇完呢輯相後,都會有一種「你並不孤單」嘅感覺,雖然憂鬱症係好個人嘅事,可能身邊冇其他人了解,但係唔係得自己被世界遺棄,仲有其他同樣有心病嘅人,一齊同自己努力克服。

世界上最遙遠的距離,可能就係相愛卻不能相見嘅異地戀!最近淘寶就出現一款「異地戀接吻神器」,即使此天各一方,亦能夠感受對方嘴唇觸感,幫助情侶維持感情熱度。 據中國傳媒報導,近期淘寶出現一款 ...
gags
【奇趣】Long D救星?淘寶驚見「異地戀接吻神器」
21 Feb 2023
唔少人都鍾意喺夏天曬下太陽,換得一身古銅色肌膚,同時促進身體產生更多維他命D,有益健康。不過,最近TikTok就流行一種另類日光浴「曬會陰」(Perineum Sunning),顧名思義即係對住個太陽腿張開,聲稱能夠改善睡 ...
gags
【趣聞】TikTok瘋傳「曬會陰」運動 聲稱能改善睡眠增強性慾
06 Oct 2022