{ SKIP }
文:MenClub 魏文青  圖:互聯網
POSTED ON 29 Mar 2015

記得細個嘅時候睇女,只要佢個樣夠靚我就嗒哂糖,到大個先知其實咁樣好膚淺--胸呀、腳呀、腰呀、蘿友呀呢啲都好重要架嘛!點可以淨係睇樣呢真係!近年亦有好多研究,係探討男性對女性身體條件上嘅某啲喜好,與人類進化歷史嘅關聯。例如男人鍾意大胸嘅女人,就係「發達嘅乳房」可以確保餵得飽自己嘅後代。至於男人對女人屁股嘅喜愛,有人就話係因為夠大嘅臀部就等如夠闊嘅盤骨,換言之在嬰兒在媽媽肚中長大的空間亦較多、較安全咁話。但男人根本就唔係鍾意一個闊嘅屁股,而係一個翹嘅屁股嘛!咁你點解釋呢?

美國德州大學近期就提出咗一個新解釋,話同平衡有關喎。



是咁的,美國德州大學嘅研究人員搵黎100名男士,並要佢哋為女性腰椎不同角度嘅吸引力作出評分。結果發現腰椎角度成45.5度嘅女性得分最高。至於解釋方面,研究人員就指與人類進化過程有關。佢哋指一個翹臀,有助女性在懷孕時期時保持前後平衡,活動能力亦會相對夠高。咁樣對於居無定所,經常因為食物、危機等原因而要遷移嘅祖先們,是一項提升後代生存率嘅技能。而呢個咁「實用」嘅喜好就透過基因一代代咁傳落黎,成為現時男性嘅擇偶條件之一。


即係你以為你鍾意「蘿霸」,係因為佢好推得;而實際上你係鍾意佢,係因為佢跑得。但我又有個問題,如果翹臀可以平衡前面陀住個B,咁到個B生咗出黎,條女咪向後反囉?


世界上最遙遠的距離,可能就係相愛卻不能相見嘅異地戀!最近淘寶就出現一款「異地戀接吻神器」,即使此天各一方,亦能夠感受對方嘴唇觸感,幫助情侶維持感情熱度。 據中國傳媒報導,近期淘寶出現一款 ...
gags
【奇趣】Long D救星?淘寶驚見「異地戀接吻神器」
21 Feb 2023
唔少人都鍾意喺夏天曬下太陽,換得一身古銅色肌膚,同時促進身體產生更多維他命D,有益健康。不過,最近TikTok就流行一種另類日光浴「曬會陰」(Perineum Sunning),顧名思義即係對住個太陽腿張開,聲稱能夠改善睡 ...
gags
【趣聞】TikTok瘋傳「曬會陰」運動 聲稱能改善睡眠增強性慾
06 Oct 2022