{ SKIP }
文:MenClub Mean娜  圖:互聯網
POSTED ON 03 Jul 2015

隨著社會對性愈來愈開放,大家嘅口味又愈來愈重,唔少情趣玩具都愈出愈奇怪,再唔似得以前啲咩震蛋假丁咁簡單。坊間開始追求情趣玩具的美觀性,而且仲考慮到用家的各種需要,推出多樣化產品,不過當中唔少都令人匪夷所思,如果你對呢啲玩具有興趣,不妨埋嚟睇吓。

黃色小鴨震蛋(Sex Ducks)
造型震蛋嘅概念其實絕對冇問題,但專登造成可愛嘅小鴨,會唔會有另一番情趣?就例如……一隻好想玩水嘅鴨仔……唔......相信設計呢種震蛋嘅人,應該別有用心,唔係得個Cute字咁簡單。



深喉帶(The Stay Close Blowjob Aid)
深喉袋外表睇落好似拉長咗嘅口罩,作用就係要固定女生頭部,讓口交過程更順利。



丁丁修剪器(The Dildomaker)
放心,呢個丁丁修剪器唔係用來幫你割包皮嘅。有睇過人妻AV的話,通常都會有個情節,就係喺廚房用蔬果XXXXX(你知道的。)不過蔬果天生一副L樣,想追求逼真的女士,大可以用呢部機器,將「根狀物」修剪成丁丁的形狀。




眼鏡蛇金環(The King JCobra Gentleman's Ring)
其實佢冇咩實際用途,只係套落丁丁度,等丁丁睇落更霸氣,更加與眾不同。重點係呢個睇落冇咩用的東西,居然都要15000美元。





世界上最遙遠的距離,可能就係相愛卻不能相見嘅異地戀!最近淘寶就出現一款「異地戀接吻神器」,即使此天各一方,亦能夠感受對方嘴唇觸感,幫助情侶維持感情熱度。 據中國傳媒報導,近期淘寶出現一款 ...
gags
【奇趣】Long D救星?淘寶驚見「異地戀接吻神器」
21 Feb 2023
唔少人都鍾意喺夏天曬下太陽,換得一身古銅色肌膚,同時促進身體產生更多維他命D,有益健康。不過,最近TikTok就流行一種另類日光浴「曬會陰」(Perineum Sunning),顧名思義即係對住個太陽腿張開,聲稱能夠改善睡 ...
gags
【趣聞】TikTok瘋傳「曬會陰」運動 聲稱能改善睡眠增強性慾
06 Oct 2022