{ SKIP }
文:MenClub 魏文青  
POSTED ON 28 Aug 2015
話說早排AV男優清水健開咗間「屎味咖喱店」,話憑自己多年經驗調配出最似屎嘅咖哩,相信大家都好想試!近日DMM就搵黎啱啱出咗套「龍汁料理AV」嘅日本AV界一姐上原亞衣親自去試?結果係點?


當日上原亞衣喺DMM成人部編輯陪同下到訪清水健嘅咖哩店。一入到去亞衣BB就已經被濃濃嘅臭味攻到暈得一陣陣,當佢問到大廚(清水健當日不在場)呢啲臭味係咪佢整出黎嘅時候,呀大廚答佢:「係,琴日有風吹入黎我聞到陣味,連我自己都想死!」

正如之前所講,店內咖哩總共分成上中下三級,如果要白飯就要另外加錢。中下級會用日式馬桶形狀嘅碟上,上級就會用洋式馬桶。材料方面除咗之前公開嘅苦瓜、藥草、可可粉之外,原來仲有伊豆一帶嘅特產臭魚乾同魚嘅內臟……真係聽到都興奮…



終於到試食一刻!睇住亞衣BB將嗰匙「屎」放入口到,本來仲有兩分笑容嘅佢立刻擺出一個真係食到屎咁嘅表情。食第一啖就要求要杯水(但因為店主話一杯水要1000Yen所以放棄)、食第二啖就係咁話「好苦」,堅持到第三啖終於放棄。店家仲話同清水健聯手研發嘅呢兜屎咖哩,係完美重現「宿醉第二日的屎」嘅味道添!而且只要食一次,到你第二日嗝返出黎啖氣都係一樣有屎味!



食完之後,DMM編輯部問亞衣BB,如果有得揀,情願食屎咖哩同食「龍汁」?亞衣BB就話「肯定係食龍汁」,仲話當日嘅拍攝係佢今年最辛苦嘅演出之一喎。


人哋開到聲啦,你唔係要女仔等下話?嗱嗱聲拎啲龍汁黎啦!

DMM

世界上最遙遠的距離,可能就係相愛卻不能相見嘅異地戀!最近淘寶就出現一款「異地戀接吻神器」,即使此天各一方,亦能夠感受對方嘴唇觸感,幫助情侶維持感情熱度。 據中國傳媒報導,近期淘寶出現一款 ...
gags
【奇趣】Long D救星?淘寶驚見「異地戀接吻神器」
21 Feb 2023
唔少人都鍾意喺夏天曬下太陽,換得一身古銅色肌膚,同時促進身體產生更多維他命D,有益健康。不過,最近TikTok就流行一種另類日光浴「曬會陰」(Perineum Sunning),顧名思義即係對住個太陽腿張開,聲稱能夠改善睡 ...
gags
【趣聞】TikTok瘋傳「曬會陰」運動 聲稱能改善睡眠增強性慾
06 Oct 2022