{ SKIP }
文:MenClub Mean娜  圖:互聯網
POSTED ON 21 Sep 2015
懶惰係人嘅天性,所以有時候偷吓懶都係正常嘅。不過原來有啲人已經將懶惰發揮到極致,已經唔係偷懶咁簡單,係去到就算影響日常生活,都要堅持懶嘅劣根性,誓死唔郁!外國網站tickld就列舉咗一堆網民開心些牙嘅懶爆行為,睇吓你有冇佢哋咁懶?


「我朋友有日挖鼻屎但係冇地方抹,所以放返入鼻裡面」


「揸車去返學,但係去三樓課室嘅電梯壞咗,所以最後決定返屋企」


「遙控器大概喺60cm嘅地方以外,所以我直接下載搖控器app嚟用」


「我睇咗兩個鐘頭嘅鑑定寶物節目,因為我隻貓喺我轉台時正好擋喺感應器前面然後瞓著咗」


「我間房以前有個拍一下就會著,再拍一下就會熄嘅燈,但係因為我懶得拍手,所以我錄低我拍手嘅聲音,然後將佢編為鍵盤上嘅快捷鍵」


「喺餐廳食飯時烤肉醬沾到我塊面,我唔係拎餐巾抹面,而係拎起麵包抹面,再食咗個麵包」


「我將隻狗用繩綁喺遙控越野車上,然後喺客廳度遙控佢散步」


「我用微波爐叮食物時,總係叮1:11秒或者2:22秒,因為我懶得再按其他掣」


「我有一晚飲醉咗,覺得廁所好遠,所以我就喺我屋企隻貓嘅貓砂上痾尿,之後我唔想清理,所以直頭將佢丟掉」


「我用咗半個鐘搵Seed Download一本教科書,咁就唔使去隔離房拎」


「我買咗1000組免洗碗盤同埋餐具」


「我嘅餐具一直都疊喺宿舍冇洗,而且開始發臭,但我都係唔想洗,所以我直接噴芳香劑」


「洗咗床單後兩個月先將床單套返去」


「我寧願Download一套電影睇,都唔想上樓去拎套電影嘅DVD」


世界上最遙遠的距離,可能就係相愛卻不能相見嘅異地戀!最近淘寶就出現一款「異地戀接吻神器」,即使此天各一方,亦能夠感受對方嘴唇觸感,幫助情侶維持感情熱度。 據中國傳媒報導,近期淘寶出現一款 ...
gags
【奇趣】Long D救星?淘寶驚見「異地戀接吻神器」
21 Feb 2023
唔少人都鍾意喺夏天曬下太陽,換得一身古銅色肌膚,同時促進身體產生更多維他命D,有益健康。不過,最近TikTok就流行一種另類日光浴「曬會陰」(Perineum Sunning),顧名思義即係對住個太陽腿張開,聲稱能夠改善睡 ...
gags
【趣聞】TikTok瘋傳「曬會陰」運動 聲稱能改善睡眠增強性慾
06 Oct 2022