{ SKIP }
文:MenClub Mean娜  圖:互聯網
POSTED ON 29 Oct 2015

AV界大把靚女,隨口噏都有N個︰波多野結衣、吉澤明步、麻生希、蒼井空、麻倉優、Rio、水菜麗、沖田杏梨……呢班囡囡個個都樣靚身材正,仲肯拋個身出嚟畀大家睇佢哋最Sex(y)嘅一面,巴打們實高興啦!

想當年年少無知,一心諗住出嚟拍AV都咁高質素,日本一定周街靚女!可惜一踏入日本國土,就發覺現實總是殘酷,日本素人原來大把豬扒,靚女都去晒拍AV!!!喂!唔Make Sense喎!!「咁靚女!使鬼出嚟拍AV咩?!」嗱嗱嗱!家下就話你知,因乜解究男女優咁大犧牲咁辛苦,都仲有咁多人入行喇!



外國網站 Ranker就做咗個調查,由AV 男女優票選出「進入 AV界嘅原因」!

第7位—好奇心
原來唔少AV男女優因為對AV業感到好奇,所以一開頭會抱住試一試嘅心態入行。當中有人覺得唔適合自己而離開,但都有人覺得幾好做而留低。


第6位—搵返自信
有啲AV男女優表示,喺現實人生中好冇自信,甚至好自卑。但係入咗AV界之後就變得好大膽,仲會覺得自己好性感,提升咗個人自信。


第5位—滿足特殊性癖好
現實生活中未必有辦法滿足自己特殊嘅性癖好,而且另一半都未必肯配合。但喺AV界就咩都有可能發生,可以有角色扮演、SM、3P等等重口味嘅演出。


第4位—鍾意做愛
有啲人天生就好鍾意做愛,做AV男女優巴可以滿足自己嘅慾望,又可以賺錢,何樂而不為呢?


第3位—搵唔到其他工作
可能同個人嘅學歷、技能、性格有關,總之有啲人就係搵極都搵唔到工作。奈何生活迫人,冇工做就冇飯開,既然犧牲色相可以賺錢養活,只能夠一直做落去。


第2位—進入演藝圈嘅跳板
原來有好多AV男女優,一開頭都係想入演藝圈做明星,但未必個個可以順利過到門檻,於是就透過拍AV,希望終有一日可以啪出出頭天,然後洗底做明星。


第1位—收入高(日本 AV 男優除外)
除咗日本 AV 男優之外,基本上每個國家嘅AV行業收入都幾高。




世界上最遙遠的距離,可能就係相愛卻不能相見嘅異地戀!最近淘寶就出現一款「異地戀接吻神器」,即使此天各一方,亦能夠感受對方嘴唇觸感,幫助情侶維持感情熱度。 據中國傳媒報導,近期淘寶出現一款 ...
gags
【奇趣】Long D救星?淘寶驚見「異地戀接吻神器」
21 Feb 2023
唔少人都鍾意喺夏天曬下太陽,換得一身古銅色肌膚,同時促進身體產生更多維他命D,有益健康。不過,最近TikTok就流行一種另類日光浴「曬會陰」(Perineum Sunning),顧名思義即係對住個太陽腿張開,聲稱能夠改善睡 ...
gags
【趣聞】TikTok瘋傳「曬會陰」運動 聲稱能改善睡眠增強性慾
06 Oct 2022