{ SKIP }
文:MenClub Mean娜  圖:互聯網
POSTED ON 24 Nov 2015

尋晚見完Mean娜嘅羞恥Play女僕照,今日又再同大家繼續講吓女僕啦!原來今時今日,女僕唔只會出現喺Cafe,就連按摩店入面都會見到女僕嘅蹤影,但係唔好諗邪嘢,呢間「秋葉原女僕按摩/メイド整体サロン((ユアメイデン)」按摩店純潔得很,女僕們都係賣藝不賣身,想玩雀仔按摩嘅巴打,諗都唔好諗呀!



話就話係女僕按摩店,但唔好以為佢哋都係得個樣,手勢揸流灘。其實呢度本來係一間有30年老經驗嘅按摩店,後來轉型搵徒弟教授按摩技巧,就發展成今時今日嘅女僕按摩店。


同一般按摩店差唔多,按摩嘅價錢會根據時間、部位及按法而調整出不同價格。


呢到就係按摩室,除咗有張舒服嘅床之外,仲有放置衣物同小東西嘅藤籃,非常貼心。


等咁耐,按摩女僕終於登場!


可以一邊接受按摩,一邊同可愛嘅女僕傾偈,唔只個身痺晒,連個心都痺埋~


按完身,仲可以按埋眼仔。


之後女僕就會帶你入去一間細房,咦,唔通係特別服務……?


傻啦,人哋只係請你飲杯紅茶咋~


世界上最遙遠的距離,可能就係相愛卻不能相見嘅異地戀!最近淘寶就出現一款「異地戀接吻神器」,即使此天各一方,亦能夠感受對方嘴唇觸感,幫助情侶維持感情熱度。 據中國傳媒報導,近期淘寶出現一款 ...
gags
【奇趣】Long D救星?淘寶驚見「異地戀接吻神器」
21 Feb 2023
唔少人都鍾意喺夏天曬下太陽,換得一身古銅色肌膚,同時促進身體產生更多維他命D,有益健康。不過,最近TikTok就流行一種另類日光浴「曬會陰」(Perineum Sunning),顧名思義即係對住個太陽腿張開,聲稱能夠改善睡 ...
gags
【趣聞】TikTok瘋傳「曬會陰」運動 聲稱能改善睡眠增強性慾
06 Oct 2022