{ SKIP }
文:MenClub Mean娜  圖:互聯網
POSTED ON 23 Sep 2016

平時睇咁多愛情動作片,相信大家都熟讀女人身上嘅「弱點」,知道點樣攻擊先會令對方叫聲連連大嗌︰「唔好……停」,而敏感嘅陰蒂絕對係連Hit熱點之一,不過呢個被稱為女人身上最敏感部位嘅小肉粒,除咗特別sensitive之外,原來係乜功能都冇,如果佢係一個小毒毒,佢就會同你講︰「我覺得自己係零。」真係估佢唔到!


國「性器官大師」Pamela Madsen就寫咗篇文同大家講解,呢粒冇用得嚟又令人好有Feel嘅陰蒂到底有乜玄機。



大約50%-75%試過高潮嘅女性表示,陰蒂要受到刺激先可以達到高潮,單靠做愛就無法得到高潮。


其實陰蒂約10cm咁長,只不過有3/4部分藏喺女性身體入面,只露出某一部分喺體外。


陰蒂都會成長,過咗更年期,陰蒂會比於青少年時期大2.5倍。


陰蒂有超過8000條敏感神經末梢,多過男性龜頭上嘅神經末梢2倍。


陰蒂對繁衍冇任何關係,只係為咗帶畀女性愉悅感覺。


每個人嘅陰蒂大小外型都不同,而女性對於觸碰陰蒂嘅手法愛好都不一,有人鍾意大力啲,有人鍾意細力啲。


陰蒂高潮時會有3-16次收縮,並可以持續10-30秒。


http://www.huffingtonpost.com/pamela-madsen/12-crazy-amazing-facts-about-the-clitoris_b_7501188.html

世界上最遙遠的距離,可能就係相愛卻不能相見嘅異地戀!最近淘寶就出現一款「異地戀接吻神器」,即使此天各一方,亦能夠感受對方嘴唇觸感,幫助情侶維持感情熱度。 據中國傳媒報導,近期淘寶出現一款 ...
gags
【奇趣】Long D救星?淘寶驚見「異地戀接吻神器」
21 Feb 2023
唔少人都鍾意喺夏天曬下太陽,換得一身古銅色肌膚,同時促進身體產生更多維他命D,有益健康。不過,最近TikTok就流行一種另類日光浴「曬會陰」(Perineum Sunning),顧名思義即係對住個太陽腿張開,聲稱能夠改善睡 ...
gags
【趣聞】TikTok瘋傳「曬會陰」運動 聲稱能改善睡眠增強性慾
06 Oct 2022