{ SKIP }
文:MenClub Mean娜  圖:互聯網
POSTED ON 20 Mar 2017
正所謂「成功需父幹」,但如果你冇父蔭,就唯有靠自己。雖然話靠自己笨唔係得把口,但日本有網站就向在職女性進行調查,根據佢哋近距離觀察,睇吓普遍成功人士絕對唔會講啲乜。而調查所得,以下5句說話係大部分人頭地嘅男人都絕口不提,不過似乎好多Loser都會成日掛喺口邊︰


「我未認真啫!」
真正認真做事嘅人喺你講呢句說話前已經努力耕耘,通常講得呢句說話嘅,都真係得個講字,事事3分鐘熱度,實際上就算有能力,都會因為懶而Hea做,又點會成功。


「我唔想做嘢……」
成日呻唔想做嘅人好明顯就冇上進心,只係想得過且過咁過活,唔單只難以成功,仲會將呢種負能量傳染埋同事,搞到成村人都唔鬼想做。



「我唔得喇……冇辦法啦……」
好多時輕易認輸嘅人都冇辦法做大事,反而真正能幹嘅人,唔會容易表現出負面情緒,就算遇到困難又好、幾辛苦都好,都會默默做落去,唔會浪費時間係咁呻。


「好呀~好呀~好呀~」
「好好」先生乜都有求必應,做同事確係唔錯,但係有時畀人食住上,自己又唔識拒絕,結果工作上應付唔嚟,好多事情都會弄巧反拙。


「好似我啲咁嘅人……」
做人最忌自卑兼且冇自信,連自己都睇唔起自己,又邊會有動力發奮向上?




世界上最遙遠的距離,可能就係相愛卻不能相見嘅異地戀!最近淘寶就出現一款「異地戀接吻神器」,即使此天各一方,亦能夠感受對方嘴唇觸感,幫助情侶維持感情熱度。 據中國傳媒報導,近期淘寶出現一款 ...
gags
【奇趣】Long D救星?淘寶驚見「異地戀接吻神器」
21 Feb 2023
唔少人都鍾意喺夏天曬下太陽,換得一身古銅色肌膚,同時促進身體產生更多維他命D,有益健康。不過,最近TikTok就流行一種另類日光浴「曬會陰」(Perineum Sunning),顧名思義即係對住個太陽腿張開,聲稱能夠改善睡 ...
gags
【趣聞】TikTok瘋傳「曬會陰」運動 聲稱能改善睡眠增強性慾
06 Oct 2022