{ SKIP }
文:MenClub 魏文青  
POSTED ON 07 Aug 2017
「深夜系列」介紹嘅好多都係性感、誘人嘅女仔,如果用食物黎比較,就好似每晚都大魚大肉、麻辣火鍋,唔係話唔好食,但有時都會想食下白粥青菜,Refresh一下自己。咁有啲咩女仔可以令大家嘅眼球有Refresh嘅效果呢?呢位台妹「黃昱潔」可能就係一個好答案。 


黃昱潔係一個年僅17歲嘅小妹妹——冇錯,人哋係2000年出世——身高只有155cm嘅佢實在又真係唔係大家平時睇開嘅「皇道」美女,但早前佢就憑住以下呢張小背心打保齡嘅相喺台灣網路打響名堂。長髮圓臉好可愛係原因之一,右手輕托出一個小弧形亦係令大家眼前一亮嘅重點。


不過除此之外,佢嘅外貌身材打扮等都相當平易近人,甚至可能會有人覺得佢係「平凡」。但我就覺我佢令我諗返起中學時期嗰個開朗清爽、令人由個心到暖出黎嘅可愛女同學啦!

155cm_____ on Instagram


日本女仔著遍身材好,相信大家都知,所以大家睇日本妹時不時都會爆出一句,「啲日本妹究竟食咩大?」而從今日要介紹嘅呢位「南みゆか」身上,大家就可能會搵到答案啦! 去年11月年滿18歲、今年 ...
girls
【深夜】日本女仔究竟食咩大?「南みゆか」話係食飯!
24 Apr 2024
日本係一個對紋身相當敏感嘅國家,就算你係外國人,就係你唔係「雕龍雕鳳」,都好可能因為紋身而被禁止出入大眾溫泉,更惶論藝人於大眾媒體中露出紋身。不過近年日本對於紋身嘅睇法似乎略有鬆動,例如K-1格鬥上月終 ...
girls
【深夜】紋身解禁 韓系日本辣妹「PyunA」
19 Apr 2024