{ SKIP }
文:MenClub 魏文青  
POSTED ON 01 Sep 2017
想知道啲IG女、直播女可以永遠都去緊旅行嘅小秘密嗎?想知道啲Double May係點樣可以一日都黑都好似唔使做,但又有好多錢去食去買去玩嗎?想知道啲點樣可以「越玩越有錢」嗎?其實我都好想知,但事實究竟係咩我哋就當然唔會知。不過有個台妹就可能會畀到個答案你,佢就係自稱「旅行達人 正妹團長 嘅Nana雷娜」!


睇睇相,係咪已經聞到名為「有景轟」嘅味道呢?根據佢自嘅介紹,雷娜乃係一個旅行達人,「每個星禮拜都會鈔享好吃好玩的揪團購」,而且仲會搞Talk話畀「各位帥哥美女」知點先可以做到一開始講嘅「網紅」級生活,加上雷娜自己嘅身材睇落去都係前突後兀、白圓翹挺,一切睇落都係幾咁美好呀。


最衰我個人就唔喺台灣啦,唔係我都一定會去聽下佢個Talk講咩呀!
Mareina.雷娜 on Facebook


日本女仔著遍身材好,相信大家都知,所以大家睇日本妹時不時都會爆出一句,「啲日本妹究竟食咩大?」而從今日要介紹嘅呢位「南みゆか」身上,大家就可能會搵到答案啦! 去年11月年滿18歲、今年 ...
girls
【深夜】日本女仔究竟食咩大?「南みゆか」話係食飯!
24 Apr 2024
日本係一個對紋身相當敏感嘅國家,就算你係外國人,就係你唔係「雕龍雕鳳」,都好可能因為紋身而被禁止出入大眾溫泉,更惶論藝人於大眾媒體中露出紋身。不過近年日本對於紋身嘅睇法似乎略有鬆動,例如K-1格鬥上月終 ...
girls
【深夜】紋身解禁 韓系日本辣妹「PyunA」
19 Apr 2024