{ SKIP }
文:MenClub 魏文青  圖:互聯網
POSTED ON 18 Oct 2014

話說早幾日有個議員發表咗個偉論,話「雨傘有攻擊性是常識,黃飛鴻都用黎打奸人堅。」反而胡椒噴霧就係「冇用嘅武器」。咁死得啦,原來香港個個都係武林高手!咪有個人潑水,跟住被六個人拖咗去暗角打嘅?佢肯定就係練埋「排雲掌」添啦!嘩,個個都係武林高手,啲警察嘅武器又係廢嘅,咁喺香港生活真係好危險喎!

冇錯,所以要自保,睇黎我哋都要學返兩三度散手旁下身。飛簷走壁嘅嘢我就唔知喺邊學,但係學MMA鎖下手腳都得掛?而又有咩好得過有班身材超好嘅女選手黎教你點鎖?係咪好想比佢哋制服呢?



日本女仔著遍身材好,相信大家都知,所以大家睇日本妹時不時都會爆出一句,「啲日本妹究竟食咩大?」而從今日要介紹嘅呢位「南みゆか」身上,大家就可能會搵到答案啦! 去年11月年滿18歲、今年 ...
girls
【深夜】日本女仔究竟食咩大?「南みゆか」話係食飯!
24 Apr 2024
日本係一個對紋身相當敏感嘅國家,就算你係外國人,就係你唔係「雕龍雕鳳」,都好可能因為紋身而被禁止出入大眾溫泉,更惶論藝人於大眾媒體中露出紋身。不過近年日本對於紋身嘅睇法似乎略有鬆動,例如K-1格鬥上月終 ...
girls
【深夜】紋身解禁 韓系日本辣妹「PyunA」
19 Apr 2024