{ SKIP }
文:MenClub 魏文青  圖:互聯網
POSTED ON 26 Jan 2015

12歲就出道,2010年憑電影《震撼鮮師》爆紅,日本演員兼模特兒日南響子從自被封上「小北川景子」的封號,後來再成為日本暢銷女性時尚雜誌《non-no》的專屬模特兒,理論上就應該會踏住呢條「正統清純美少女」的路,順理成章成為一代巨星。

但日南響子在2013年突然形象一轉,接拍電影《櫻姬》飾演花魁,並與男主角青木崇高有大膽性愛場面。接下又傳因為被前男友公開控訴紅杏出牆,在涉谷街頭走出馬路被車撞倒,懷疑為情自殺。


過去形象



結果到2015年,推出全裸寫真「SAI」,穿著白色T恤濕身上陣,胸前兩點與屁股盡露人前,清純形象一去不回,不禁令人既唏噓又興奮。


講到呢到,係咪覺得個故事好似曾相識呢?以清純形象出道的美少女,最後都因為種種原因(多數都係為情)而一個轉身就做咗豔星,日南響子嘅故事有冇令你諗起安達祐實?咁睇黎下一步,就係睇下日南響子會點樣露落去啦!

Amazon連結

正如好多香港女仔唔需要進入主流媒體、單靠IG就可以有數以萬計Fans,日本當然亦有類似嘅網紅。好似今晚要介紹嘅呢位「早乙女かな」咁,佢既唔係啲咩寫真女星、亦冇接受過媒體訪問,甚至連自己嘅維基百科專頁都冇,但 ...
girls
【深夜】日本大尺度網紅 「早乙女かな」 流量密碼竟係呢個部位
26 Apr 2024
話說日本有一種寫真女星定位,叫做「ミニマムグラマラス」(簡稱ミニグラ),當中「ミニマム」即Minimum,意指呢位女星身材嬌小;「グラマラス」即Glamorus,通常係指身材豐滿,兩者相加即係「又細又大」、直接啲講 ...
girls
【深夜】又細又大! 娃娃臉地盤工頭「堀みなみ」轉職寫真!
26 Apr 2024