{ SKIP }
文:MenClub 魏文青  圖:互聯網
POSTED ON 22 Apr 2015

想當日一個「向左手向右走」票選,大家都「眼望小友美、票投美津紀」;咁琴日又同大家介紹咗有「兩條J」嘅Sophia Adams,鍾情巨乳嘅係咪好滿足?但我相信有好多Gentlemen同文青一樣,當日都係用手上嘅一票黎支持冇咩身材、但係靚到過哂份嘅志田友美!因為我哋知道,貧乳都有貧乳嘅好處!




1. 更加敏感

根據維也納大學的研究,由於貧乳女的胸部神經線較為集中,加上脂肪組織較少,故只要受到少少刺激,就可以得到快感。而貧乳的敏感程度則比巨乳高出24%!


2. 肩頸背部健康

當日文青為咗宣傳去日本訪問杉原杏璃,曾經拍過一段「磨水彈」短片(連結),整咗幾個模仿G Cup嘅水彈。當時第一個感覺就係「勁_重!」當然水彈密度可能比脂肪組織高,但都可以想像每日揹住兩個水彈揈黎揈去有幾麻煩!事實上有好多巨乳都會面對腰酸背痛的「幸福煩惱」,但貧乳女就唔會啦,條腰仲無時無刻都挺到直一直添!


3. 較易吸引經濟狀況良好者。

根據美國《Psychology Today》報導,胸部較大的的女士會更傾向吸引經濟狀況差的男人。原因係「巨乳」喺潛意識中會予人「補給」的感覺,而呢樣正係經濟不穩者所缺乏的。




4. 較易吸引風度男

根據英國西敏寺大學研究,男士傾向認為巨乳女是「順從、低能力、需要被保護」,換言之鍾情巨乳嘅男人更傾向是大男人。



5. 較易發現病變

呢樣就最實用,亦都最簡單--間屋咁細,入面有咩奇奇怪怪嘢一甩就甩到啦,係咪?



所以,邊個話貧乳冇好處架!



日本女仔著遍身材好,相信大家都知,所以大家睇日本妹時不時都會爆出一句,「啲日本妹究竟食咩大?」而從今日要介紹嘅呢位「南みゆか」身上,大家就可能會搵到答案啦! 去年11月年滿18歲、今年 ...
girls
【深夜】日本女仔究竟食咩大?「南みゆか」話係食飯!
24 Apr 2024
日本係一個對紋身相當敏感嘅國家,就算你係外國人,就係你唔係「雕龍雕鳳」,都好可能因為紋身而被禁止出入大眾溫泉,更惶論藝人於大眾媒體中露出紋身。不過近年日本對於紋身嘅睇法似乎略有鬆動,例如K-1格鬥上月終 ...
girls
【深夜】紋身解禁 韓系日本辣妹「PyunA」
19 Apr 2024