{ SKIP }
文:MenClub 魏文青  
POSTED ON 07 Jan 2016
大家睇女仔,第一時間睇邊部份先?文青有個習慣,就係通常睇腳先--唔(完全)因為我係一個腳膠,而係因為文青行路通常都唔係好夠膽望人(毒L係咁架啦),所以永遠都係望地下,自自然然係睇到人家對腳先。久而久知我就覺得女仔對腳生得靚係好重要--當然我都唔介意佢個樣生得一樣咁靚。就好似呢個韓國模特兒손윤주(中譯孫允珠或孫尹主)咁,就Perfecto啦!


呢個孫允珠出身於1992年5月7日,今年24歲,身高167cm,目前係韓國時裝模特兒之一,不過唔係行天橋嗰種,而係幫網店做Model影相嗰種。但你又唔好睇少人喎,因為人哋同另外三位模特兒並稱「韓國服裝界四大模特兒之一,亦曾經成為韓國網友投票網站「Ulzzang(얼짱,「얼」指「臉孔」,「짱」則為「讚」的意思」)嘅人氣第一名。目前就為韓國女裝品牌「Tomnrabbit」以及「Shescoming」等品牌的專用模特兒。


唔好因為文青會將佢放喺深夜時段,就以為佢賣嘅衫一定係極限露出喎!其實只係普通OL衫黎架咋(不過韓國Cutting貼身啲咁囉),仲幾平添,所以露出度其實唔係太高架咋!但由孫允珠著起上黎就唔係咁簡單囉!樣靚唔在講,淨係睇對腳都夠正啦!


所謂所謂牡丹雖好都需要綠葉扶持,咁一對美腿雖然啲咩黎扶?唔係你對手呀,縮手啦衰佬!係黑絲呀!美腿配黑絲,真係冇得輸呀!嗚呀!!!!


我…我唔得啦…

Son Youn Ju on facebook

Yoonjoo_92 on instagram


近年潮流興「Y2K」(當我都拎黎講嘅時候,個潮流好可能就黎過),大家應該都見到唔少依家十八廿二嘅少女、著住我哋十八廿二時候風格嘅衫粗略地講,即係「MK妹」!但「MK妹」其實不限於打扮,其實仲描述緊當年某部份 ...
girls
【深夜】日本王道MK妹!人生進程超快嘅「小田愛実」
17 Apr 2024
清明已過,立夏將至,換言之各位男士喜聞樂見嘅夏天終於要黎啦!而你話夏天有咩好睇得過一個充滿活力,笑得又鬼咁燦爛嘅美女喺你面前揮灑汗水呢?所以今晚就同大家介紹呢位日本新人演員「田畑志真」! ...
girls
【深夜】陽光燦爛騎術了得 日本新人演員「田畑志真」
15 Apr 2024