{ SKIP }
文:MenClub 魏文青  
POSTED ON 22 Jul 2016
所有女人都以為,男人係鍾意小鳥依人、嬌小玲瓏、同時又前突後兀嘅女人。但佢哋有所不知嘅係,其實有唔少男人都鍾意高頭大馬、強勢獨立,然後又同時前突後兀(重點)嘅女人。呢一類女仔唔太需要你保護,仲可以反過黎照顧到你,但又唔會好似白石媽媽咁母愛氾濫,令你覺得自己係個小朋友。而且征服大姐姐,本身就係一份榮譽!例如你能夠想像自己征服170cm高、上圍36G嘅片山萌美嗎?


大家或者會覺得片山萌美好熟口面,因為佢曾經係手戲遊戲廣告嘅女主角。片入面佢飾演一個充滿霸氣嘅老師教大家守城,入型入格之餘又透出幾分性感,真係令人蠢蠢欲動。睇完之後你都會問:「究竟片山萌美真人,係咪真係咁強勢呢?」

「雖然我都有比較強勢嘅一面,但我覺得我是比較懶洋洋的人…嗯…如果一定要說的話,我會說自己不是個強勢的人,但我的性格很酷,而且小時候已經長得很高(小學六年級已經有161cm),聲音又比較沉,所以很多人都說我像姐姐,但其實我覺得自己的性格不像姐姐,反而比較像男生呢!」



小學六年級就已經有161cm高,喺身型普遍比較嬌小嘅日本女生當中,其實算係相當突出。但除咗身高,萌美仲有另一樣更加「突」嘅事,就係當時已經有D Cup嘅豐滿身材,難怪十年之後可以長大成為出類拔粹嘅G Cup。作為觀眾,對於呢副身材當然係趨之若騖,不過對於萌美黎講,豐滿上圍帶畀佢嘅,係煩惱居多。

「小時候的我是個很喜歡運動的女生,但打籃球、網球、甚至只是跑步的時候,都會覺得胸部非常麻煩。而且因為太重,所以會有點駝背,所以當時真的很不喜歡自己的身材。而且因為太突出了,所以小時候會被人笑,甚至因為胸部太大而被欺凌。」

「到現在也有煩惱呀!例如我試過穿不下客戶為我準備的衣服!雖然當時我已經把身形尺寸都告訴了對方,對方也準備了覺得我能穿得下的衣服,但某次拍攝婚紗時還是因為胸部太大穿不下。另一次又試過在時裝展時穿不下設計師給我準備的衣服,結果要改穿其他,真的很傷腦筋。」



當日的煩惱,長大之後就成為萌美的最大武器,令本來星途平平的萌美闖出一條事業線。

「我是大約20歲的時候出道的,當時我在一間叫『ワタナベエンターテインメント』的地方接受模特兒的訓練,之後加入了事務所,同時就參加了Miss Japan的面試。之後的一年參加Miss Japan的學習會,得到『天然小姐獎』,之後又一年關於Miss Japan的工作,然後才正式開始藝能活動,那時已經是22、23歲的時候了。」

「23歲的時候就由《週刊Playboy》出道成為寫真女星,當時我在想,自己究竟可以做些什麼。有想過要以女演員為目標,參加過很多不同的面試,但真的很難,可能是我不夠魅力吧?那時我的經理人就說,難得你的身材這麼好,為什麼不好好理用呢?所以就叫我試著當寫真女星,所以就開展了寫真工作。」



安照流程,下一個問題是「定番」的「你鍾意咩類型嘅男仔呀?」。問過N個女星,沒一個會開心見誠咁講出自己嘅喜好。但不知道是因為性格真的很像男生,還是她真的很渴望男人,萌美竟然花了整個訪問的三份一時間,跟我們談論她對男生的看法。

「我喜歡有內涵和有肌肉的男生。因為我是個比較喜歡向男友撒嬌的女生,所以希望男友可以擁抱我和哄我。比起普通女生,我可能更加看重男生能不能讓我盡情撒嬌?我也喜歡男生專心地在某一方面努力的樣子,例如運動選手、棒球選手等等,又或者一些專業人士、達人之類,例如專門染東西的人。我覺得這些專注在一件事上的人很有魅力!可能是因為我自己沒什麼特別興趣,什麼都只懂一點點,所以會被跟我相反的人吸引。」



還記得廣告中那個揪著男生的領帶,高傲地說出自己喜歡強妝男人的萌美吧?現實生活中的她,又會不會如此主動?

「如果有喜歡的人的話,會呀!我會主動接近他,跟他說話,讓他知道我的魅力所在。而且我也會想知更多關於他的事情,所以我會很積極地進攻的!」

「主動接近」和「積極進攻」嗎?當你想到萌美的G Cup身材「接近」和「進攻」你,還有男人把持得住嗎?






日本女仔著遍身材好,相信大家都知,所以大家睇日本妹時不時都會爆出一句,「啲日本妹究竟食咩大?」而從今日要介紹嘅呢位「南みゆか」身上,大家就可能會搵到答案啦! 去年11月年滿18歲、今年 ...
girls
【深夜】日本女仔究竟食咩大?「南みゆか」話係食飯!
24 Apr 2024
日本係一個對紋身相當敏感嘅國家,就算你係外國人,就係你唔係「雕龍雕鳳」,都好可能因為紋身而被禁止出入大眾溫泉,更惶論藝人於大眾媒體中露出紋身。不過近年日本對於紋身嘅睇法似乎略有鬆動,例如K-1格鬥上月終 ...
girls
【深夜】紋身解禁 韓系日本辣妹「PyunA」
19 Apr 2024