{ SKIP }
文:MenClub 魏文青  
POSTED ON 06 Feb 2017
轉眼間又黎到年廿九,睇黎大家都已經做好準備收爐,甚至係執緊包袱去旅行。好多香港男仔去旅行都會揀台北,一來係夠近夠平夠方便,二黎係大家都總有個天真無邪嘅「台妹夢」,希望去到可以一個唔該、好唔小心、陰差陽錯識到個又靚身材又好又善解人意又主動又盛嘅女仔。不過我曾經同啲「色途老馬」傾過,其實港男喺台北冇咩優勢,因為當地男仔一樣高大靚仔有錢,反而如果大家南下,可能仲會有驚喜。但你話,南部冇咩靚女喎--咁你就錯啦!


呢位萬千瑜/萬千千就係一位來自高雄嘅靚女,本身就讀高雄高苑科技嘅佢係因為有人相約外拍,所以先展開兼職模特兒之路,而佢本人亦都係一個攝影師。實在黎講,佢就唔係大家睇慣嘅甜美可愛人細胸大嘅台灣美女,一來佢個樣有啲鬼鬼地,二來佢身材都有啲鬼鬼地,即係我哋所謂嘅「肉地」,所以睇落其實都幾新鮮。當然,「深夜系列」唔係鼎爺教煮餸,單單「新鮮」並唔係我會介紹佢原因。至於個原因係咩呢,都係同以往一樣,我唔直接答你,我用圖答你!


簡單啲黎講,佢唔單止有台灣女仔嘅好樣好身材,仲有一陣我哋久違了的「MK味」,而且仲似戰鬥力上升咗嘅明禎BB,真係既新鮮又熟悉!係咪令你好想去下高雄撞下佢呢?
萬千瑜 on facebook
萬千千 on facebook










正如好多香港女仔唔需要進入主流媒體、單靠IG就可以有數以萬計Fans,日本當然亦有類似嘅網紅。好似今晚要介紹嘅呢位「早乙女かな」咁,佢既唔係啲咩寫真女星、亦冇接受過媒體訪問,甚至連自己嘅維基百科專頁都冇,但 ...
girls
【深夜】日本大尺度網紅 「早乙女かな」 流量密碼竟係呢個部位
26 Apr 2024
話說日本有一種寫真女星定位,叫做「ミニマムグラマラス」(簡稱ミニグラ),當中「ミニマム」即Minimum,意指呢位女星身材嬌小;「グラマラス」即Glamorus,通常係指身材豐滿,兩者相加即係「又細又大」、直接啲講 ...
girls
【深夜】又細又大! 娃娃臉地盤工頭「堀みなみ」轉職寫真!
26 Apr 2024