{ SKIP }
文:MenClub 魏文青  
POSTED ON 06 Mar 2017
各位觀眾,有大殺傷力武器降臨,處男處女最好就拎歪臉,唔係我就驚你成晚瞓唔著兼浪費大量紙巾下世要投胎做樹啦!


呢一件大殺傷力武器叫做「天木じゅん」,本身就憑佢胸前嗰對I Cup上圍,殺傷力就已經好大。但佢近日就著埋喺日本網絡好紅,人稱「童貞殺手」嘅背部全裸冷衫,除咗打出一整個背脊,兩邊仲睇到東西半球。再加上作為寫真女星嘅佢又識做咁「浪呀浪呀」,真係定力少啲都流咁啲嘢出黎呀——眼淚!我講緊係係讚美上天創造「天木じゅん」嘅感動的淚水!


天木じゅん(@jun.amaki)分享的貼文 張貼


咁當然啦,我知呢幾張相加條片係唔能夠滿足大家,所以下面我就搵咗佢嘅其他寫真滿足大家。希望大家今晚有覺好瞓啦下!


jun_amaki on Twitter

jun.amaki on Instagram


近年潮流興「Y2K」(當我都拎黎講嘅時候,個潮流好可能就黎過),大家應該都見到唔少依家十八廿二嘅少女、著住我哋十八廿二時候風格嘅衫粗略地講,即係「MK妹」!但「MK妹」其實不限於打扮,其實仲描述緊當年某部份 ...
girls
【深夜】日本王道MK妹!人生進程超快嘅「小田愛実」
17 Apr 2024
清明已過,立夏將至,換言之各位男士喜聞樂見嘅夏天終於要黎啦!而你話夏天有咩好睇得過一個充滿活力,笑得又鬼咁燦爛嘅美女喺你面前揮灑汗水呢?所以今晚就同大家介紹呢位日本新人演員「田畑志真」! ...
girls
【深夜】陽光燦爛騎術了得 日本新人演員「田畑志真」
15 Apr 2024