{ SKIP }
文:MenClub 魏文青  
POSTED ON 10 Apr 2017
黎到呢個年齡,唔單止每逢假期都有人求婚(早排清明我都見到有人求…),就連我哋J…追開嘅女神們都一一封盤。早日就日本報紙指女神佐佐木希即將會同拍拖兩年嘅男藝人渡部建 拉埋天窗,睇怕以後都唔多會有性感演出。一齊黎睇返佢以前有幾正先!


據《產經體育》報導,佐佐木希同渡部建已經分別通知各自嘅代言公司有關結婚嘅事,但就未正式註冊。兩日由2015年被指拍拖,期間一直有八卦新聞流出。例如有指今年年頭佐佐木希就賣咗自己間屋搬去同男方同居,又為咗有「藝能界美食家」之稱嘅男方去料理教室學煮餸。而佐佐木希嘅事務所亦一直冇否認有關傳聞。


至於能夠追到女神嘅人又係邊個?渡部建今年42歲,係一個搞笑藝人,但因為好鍾意美食所以就有「美食家」之稱。據說佢一開始就係以自己嘅美食經驗,每晚為女神建議美食,到後來就兩個人一齊去食,食下食下就食埋女神。而又睇佢個樣就知佢唔係靚仔,明顯真係憑內涵擄獲女神芳心。所以話呢個世界唔一定係「Your face your fate」嘅!你哋都要加油呀!
近年潮流興「Y2K」(當我都拎黎講嘅時候,個潮流好可能就黎過),大家應該都見到唔少依家十八廿二嘅少女、著住我哋十八廿二時候風格嘅衫粗略地講,即係「MK妹」!但「MK妹」其實不限於打扮,其實仲描述緊當年某部份 ...
girls
【深夜】日本王道MK妹!人生進程超快嘅「小田愛実」
17 Apr 2024
清明已過,立夏將至,換言之各位男士喜聞樂見嘅夏天終於要黎啦!而你話夏天有咩好睇得過一個充滿活力,笑得又鬼咁燦爛嘅美女喺你面前揮灑汗水呢?所以今晚就同大家介紹呢位日本新人演員「田畑志真」! ...
girls
【深夜】陽光燦爛騎術了得 日本新人演員「田畑志真」
15 Apr 2024