{ SKIP }
文:MenClub William
POSTED ON 13 Jun 2017
見呢期天氣熱成咁,出入冷氣地方,一凍一熱,真心好易惹感冒,所以今日突然想講下營養。阿媽教落,預防感冒要食橙,補充維他命C,雖然食橙唔可以醫感冒,不過維他命C可以縮短感冒嘅不適狀態。之不過橙又唔係個個啱食,仲可以食D補充維他命C呢?


首先話你知,橙大概就有59mg/100g 嘅維他命C,做過標準先。


檸檬

總有個錯覺,以為檸檬一定好多維他命C,因為檸檬最多出現喺同維他命C有關嘅產品,但實情檸檬維他命C,同橙相若,而且男人老狗最怕食檸檬,所以唔好食啦。


菠蘿

菠蘿有78.9 mg/100g嘅維他命C ,睇落唔多,菠蘿另一個最大嘅好處係有酵素,有助消化,降低胃氣(不過唔好食咁多,濕熱呀)。


士多啤梨

港女最愛嘅士多啤梨,其實你都啱食,85mg/100g嘅維他命C同樣唔多,不過細細粒容易食。


奇異果

貴為排毒聖品嘅奇異果,除咗醫痱滋有一手(生痱滋嗰日食3個奇異果,聽日實無咁腫),維他命多達90mg/100g,實情纖維含量同樣豐富,熱量較低,加上含有水果酵素,有助消化,營養價值相當高。留意返近年仲有款黃金奇異果,所含嘅維他命多達130mg/100g,喺水果之中排行頗高。


番石榴

喺眾多生果之中,維他命C所含量最高嘅一種,可以高達 243 mg/100g,同時間又有含較高的維生素A、C、纖維質及磷、鉀、鈣、鎂等微量元素。不過講到番石榴最出名嘅,就應該係佢降血糖嘅功效,糖尿病人少有嘅建議生果。



嗱嗱嗱,我打死都唔會叫人食所謂嘅「營養補充劑」,因為明明你每日食生果可以滿足個攝取量,咁點解我要俾貴錢食丸仔?




對於香港人黎講,打邊爐素來都係不分季節嘅美食,即便係過去疫情期間大家出唔到街,但都可能會買急凍料返屋企食餐好嘅。好似本地網店ChumPlus就曾經於疫情推出急凍牛雜鍋,更大賣超過十萬份。近日佢哋更進駐觀塘巧得 ...
gourmet
【火鍋】疫情期間賣出十萬份 觀塘青藤椒牛雜鍋
21 Jun 2023
近日外國傳媒爆出,以「Salt Bae」之名走紅嘅土耳其籍廚師Nusret Gke,近年身陷多宗與前員工之間嘅官司,當中嘅罪名包括佢「剋扣貼士」、性別歧視、於餐廳內不公對待員工等。令佢原本就唔太好嘅名聲進一步受挫。 ...
gourmet
【美食】剋貼士、性別歧視「Salt Bae」被前員工連環控告
27 Apr 2023