{ SKIP }

POSTED ON 20 Oct 2017
早排識咗個女仔,明知佢一直都好想食間港女咖啡店Lady乜(按:應該係紐約的精品蛋糕店)你知啦,住大西北天水圍,北上落馬洲快過去中環,雖然嗰間Lady乜喺沙田開咗分店,不過日日條龍長過輪長者米,點食先?
花費我一輪心思後,我發現深圳都有間睇落同佢有9成似嘅港女咖啡店,咪特登同佢探下險。除咗個招牌怪怪的,但裡面嘅雲石紋枱、白色主調、貴氣茶具、千層蛋糕,樣樣都似到十足十,而且仲有香港店無嘅方型吐司(其實香港都有其他咖啡店賣),店內仲有一面(假)花花牆,相當容易影到呃like嘅相。
睇睇餐牌,甜品大堆頭,又千層蛋糕又吐司,無啦啦有「名廚主理」呢個位,一貫大陸式嘅派頭,嗰位大叔感覺好親切,好似我樓下酒樓斬叉燒個師傅。揀唔落手,不如就點招牌貨就好,先來一個千層蛋糕。

講到食,外表睇落同香港嗰間千層蛋糕無咩分別,仔細看就會端倪,首先就係忌廉真係超級厚身,食完係會即時覺得膩,而且唔夠凍,cream仲有少少溶溶地嘅感覺,女伴食完有會有少少皺眉頭。

好啦,咁唯有食蜜糖吐司啦,味道反而有驚喜,吐司烤得相當仔細,每小方都四邊均勻,不過裝飾用嘅朱古力應該係我食過最難食嘅一款,蜜糖唔算太甜,不過其他醬就甜到漏,同樣有無可比擬嘅飽肚感。

係咁上網睇網check咗下,發現LADY 7 喺深圳2012年已經開店,雖然原來已係係舊聞,仲早過香港M字頭(按:2015到港)喺香港鋪。

(本文純屬虛構,如有雷同,實屬不幸,若有性趣挑戰,歡迎北上尋歡...樂)

對於香港人黎講,打邊爐素來都係不分季節嘅美食,即便係過去疫情期間大家出唔到街,但都可能會買急凍料返屋企食餐好嘅。好似本地網店ChumPlus就曾經於疫情推出急凍牛雜鍋,更大賣超過十萬份。近日佢哋更進駐觀塘巧得 ...
gourmet
【火鍋】疫情期間賣出十萬份 觀塘青藤椒牛雜鍋
21 Jun 2023
近日外國傳媒爆出,以「Salt Bae」之名走紅嘅土耳其籍廚師Nusret Gke,近年身陷多宗與前員工之間嘅官司,當中嘅罪名包括佢「剋扣貼士」、性別歧視、於餐廳內不公對待員工等。令佢原本就唔太好嘅名聲進一步受挫。 ...
gourmet
【美食】剋貼士、性別歧視「Salt Bae」被前員工連環控告
27 Apr 2023