{ SKIP }

POSTED ON 16 Mar 2018

舊年海洋公園都有舉辦過夜間美酒佳餚盛薈,今年就有「歌酒節2018」,規模更盛大,有街頭美食攤檔,又有過百款酒品,包括國際大獎啤酒、本地研發的新口味手工啤,以及會場限定飲品,園內重搞埋mini concert,以為好貴?入場費最低只係$50,仲可以用嚟消費,平心而論的確係抵,不過你唔好諗住入到去仲有機動遊戲可以玩啦...

我抱住去「飲」去食嘅心態進場,先講飲,啤酒為主要,比利時、美國、日本常陸野啤都可以飲到,當中亦有香港本土HEROES BEER CO.岀品的美式小麥啤酒「Hangry Donut Hopiscus Wheat」,清爽易入喉。

比利時的Peated Oak Aged Embrasse就放喺蘇威酒桶內6個月,你飲落真係有煙燻泥煤味。

 而台灣過江龍掌門精釀啤酒亦製作會場限定「粉紅CHILL人」飲品,用蜂蜜啤酒、紅莓汁和伏特加調咗杯啤酒雞尾酒,啱晒女伴飲。

場內仲有多間街頭美食攤檔,當中包括藝人蕭正楠打造的美式珍寶級漢堡「BURGER B」、傅珮嘉主理「三星廚房 TRISTAR KITCHEN」所烹調的正宗台式牛肉麵及蕭潤邦Oscar所創立的「正宗上海生煎皇」仲有多間美食小檔,總體感覺有少少似德國啤酒節。

當然如果你唔想同人迫,園內海龍王餐廳都有個限時供應的春季菜單,六道菜的嚐味菜單$688/每位,飲埋酒就再加$300(另收加一服務費),中式粵菜與西式餐酒的配搭。

若果你係為音樂進場,票價都唔貴,$180或$280,視乎你係搵周國賢、盧巧音、林二汶、觸執毛等等歌手組合啦,如果我住港島南,以呢個價錢我會入場....之不過我住新界,無緣了。

歌酒節2018
日期:3月10日至4月2日期間連續四個周末和復活節假期
時間:6:00pm - 11:00pm

對於香港人黎講,打邊爐素來都係不分季節嘅美食,即便係過去疫情期間大家出唔到街,但都可能會買急凍料返屋企食餐好嘅。好似本地網店ChumPlus就曾經於疫情推出急凍牛雜鍋,更大賣超過十萬份。近日佢哋更進駐觀塘巧得 ...
gourmet
【火鍋】疫情期間賣出十萬份 觀塘青藤椒牛雜鍋
21 Jun 2023
近日外國傳媒爆出,以「Salt Bae」之名走紅嘅土耳其籍廚師Nusret Gke,近年身陷多宗與前員工之間嘅官司,當中嘅罪名包括佢「剋扣貼士」、性別歧視、於餐廳內不公對待員工等。令佢原本就唔太好嘅名聲進一步受挫。 ...
gourmet
【美食】剋貼士、性別歧視「Salt Bae」被前員工連環控告
27 Apr 2023