{ SKIP }
文:MenClub William
POSTED ON 29 Mar 2018

一年一度,又到國際七人欖球賽,場場激烈的欖球比賽,自不然就諗起體能消耗極大,食量一樣極大的運動員。大食無罪,細食的人或許不懂瘋狂喪食的快感,如果你閣下有著運動員的食量,近排有兩個競食比賽可以放膽挑戰,先有凱旋回歸,香港萬麗海景酒店的Mirage Bar & Restaurant 漢堡王挑戰賽,再有The Butchers Club Burger推出限定Triple Happiness三層重量級漢堡競食挑戰,come on !機會係留俾大食嘅人嫁。

灣仔會展旁的香港萬麗海景酒店Mirage Bar & Restaurant,其實上年都有漢堡王挑戰賽,今年繼續推出 YOLO 巨型狂牛漢堡,不過奬品加碼,只要你同一名大胃朋友於 30 分鐘內食完這個以重量級 800 克牛肉製成的 YOLO 巨型狂牛漢堡連薯條,並喝光 7 瓶啤酒, 這個價值 $ 888 的套餐即可免費!

如果你係位獨行俠,於 40 分鐘內挑戰吃完一個巨型狂牛漢堡連薯條($ 666)。而挑戰成功的客人將留名於 Mirage 的名人紀念冊上,而於冊上以最短時間挑戰成功的勇士更可獲得連續兩晚園景客房住宿連雙人自助早餐 ,價值 $11,079! 其他豐富獎品包括萬麗咖啡室雙人自助晚餐等等。

Mirage 的廚師團隊亦精心設計了另外6款趣意漢堡,如波士頓龍蝦堡 ($318)、香辣煙肉漢堡($ 238)、炸雞漢堡($218),墨西哥牛肉漢堡($238)、德州手撕豬肉漢堡(港幣$198)以及經典牛肉漢堡 (港幣$188) 。當然滿福樓和萬麗咖啡室亦有以七欖為主題餐飲。

香港萬麗海景酒店

地址:香港灣仔港灣道一號

供應期:2018年3月19日至4月30日

電話:2802 8888



另一方面,The Butchers Club Burger亦在七欖期間推出限定Triple Happiness三層重量級漢堡一份漢堡就有三塊好厚的澳洲安格斯牛肉漢堡扒,配上半融芝士及煙肉。而7分鐘競食挑戰「Can You Kick It?」,參加者只需於7分鐘內完成Triple Happiness套餐($240)內的所有食物及飲品,包括三層重量級漢堡、鴨油炸粗薯條同啤酒,套餐就免費,不過真係大胃王先好挑戰呀,唔好做大嘥鬼呀!

The Butchers Club Burger(全線分店供應)
中環店
地址:中環士丹利街82號地舖
電話:2347 0777
營業時間:8:00am - 11:00pm

供應期:2018年4月4日至4月9日



對於香港人黎講,打邊爐素來都係不分季節嘅美食,即便係過去疫情期間大家出唔到街,但都可能會買急凍料返屋企食餐好嘅。好似本地網店ChumPlus就曾經於疫情推出急凍牛雜鍋,更大賣超過十萬份。近日佢哋更進駐觀塘巧得 ...
gourmet
【火鍋】疫情期間賣出十萬份 觀塘青藤椒牛雜鍋
21 Jun 2023
近日外國傳媒爆出,以「Salt Bae」之名走紅嘅土耳其籍廚師Nusret Gke,近年身陷多宗與前員工之間嘅官司,當中嘅罪名包括佢「剋扣貼士」、性別歧視、於餐廳內不公對待員工等。令佢原本就唔太好嘅名聲進一步受挫。 ...
gourmet
【美食】剋貼士、性別歧視「Salt Bae」被前員工連環控告
27 Apr 2023