{ SKIP }

POSTED ON 11 Jun 2018
如果你有睇開外國的烘焙比賽節目,例如《The Great British Bake Off》,你都不少會留意到,枱頭一定會出現外型相當靚仔的廚師機,復古味甚重,雖然你心知這是廣告,但至少我都會想自己擁有一部Mixer,因為實用之餘又好睇,盡顯個人品味,相比大台夜晚,某大媽硬推某品牌......(大佬你唔好同KitchenAid比好無?)

話說世界上第一部廚師機,就係出自其品牌一位美國工程師 Herbert Johnston之手,最初設計為了方便搓麵包粉糰,其後誕生首部廚師機,自此成為美國家傳戶曉的名字,同福士甲蟲車一樣流線的KitchenAid Mixer,普及程度甚至去到大部分美國屋企都會總有一部,可知道以當時來講,在家處理一切大小飲食,當中包括製作麵包,他們的Stand Mixer,比美國隊長propoganda的廣告更加入屋,時至今日,每逢美國Black Monday的sales(減價的大日子!)都一定令各大師奶瘋狂入手,情況就如阿太少女狂搶Le Creuset一樣,之所以,美國老牌子KitchenAid,幾乎是廚房Mixer的代名詞。

當世人只留意KitchenAid的Mixer,其實這個隸屬於全球最大家電製造商惠而浦集團旗下的老牌,其產品上至廚房小家電,下至焗爐、蒸爐、微波爐、雪櫃、煮食爐等大型廚電都有製造,而今次香港6月中開設的實體店,更是繼韓國後,在亞洲設立的第二家的旗艦店,大小電器齊全。

Stand Mixer多年來深受世界級甜品師推崇,是烘焙愛好者必入手的廚具,如法國名廚 Oliver Bajard、美國女廚神 Julia Child等等是其粉絲之一。

KitchenAid Mixer多年來出過的顏色真係多到......

認真KitchenAid Black Stainless Steel Kitchen Suite相當出眾,如果閣下對「黑魂」情有獨鐘,黑色廚具套裝其實要入手。

KitchenAid Hong Kong Experience Store
地址:銅鑼灣利園三期2樓211-215鋪

www.kitchenaid.com.hk



對於香港人黎講,打邊爐素來都係不分季節嘅美食,即便係過去疫情期間大家出唔到街,但都可能會買急凍料返屋企食餐好嘅。好似本地網店ChumPlus就曾經於疫情推出急凍牛雜鍋,更大賣超過十萬份。近日佢哋更進駐觀塘巧得 ...
gourmet
【火鍋】疫情期間賣出十萬份 觀塘青藤椒牛雜鍋
21 Jun 2023
近日外國傳媒爆出,以「Salt Bae」之名走紅嘅土耳其籍廚師Nusret Gke,近年身陷多宗與前員工之間嘅官司,當中嘅罪名包括佢「剋扣貼士」、性別歧視、於餐廳內不公對待員工等。令佢原本就唔太好嘅名聲進一步受挫。 ...
gourmet
【美食】剋貼士、性別歧視「Salt Bae」被前員工連環控告
27 Apr 2023