{ SKIP }
文:MenClub William 圖:互聯網
POSTED ON 19 Jun 2018

不論歐洲亞洲,論精品朱古力受歡迎的程度之高,難怪連西班牙米芝蓮三兄弟 Roca Brothers 之一,當代「世界最佳甜點師」的Jordi Roca,宣佈開設自家朱古力工廠,不過要講大師加持的朱古力品牌,點可以唔提下Le Chocolat Alain Ducasse?

或者去過法國,都會對Le Chocolat Alain Ducasse有印象,話晒都係「九星名廚」之稱的Alain Ducasse 開設自家朱古力品牌,最出名就有品牌多達53款口味的chocolate bar,極嚴謹地根據可可豆的產地製作食譜,無錯,同你飲單品咖啡一模一樣,就係嬴在細緻。品牌出品仲有朱古力水果乾、Ganaches、Pralinés 同Truffles,由廚神親自監工,製作則交俾法國本土的甜點師,全手工製作,所以係好貴lol。

廚神就特別有一提:「可可豆各具個性,每一口都是產地賦予獨一無二的風味,即使我們製作朱古力,也是按可可的特性而製作的。」

而品牌的分店將會首次出現在北倫敦Coal Drops Yard一個新商場,不過會係今年10月,趁英國下年年中先真正脫歐,法國製造的精品朱古力,喺英國買應該未使加好多稅嘅。

 

www.lechocolat-alainducasse.com

對於香港人黎講,打邊爐素來都係不分季節嘅美食,即便係過去疫情期間大家出唔到街,但都可能會買急凍料返屋企食餐好嘅。好似本地網店ChumPlus就曾經於疫情推出急凍牛雜鍋,更大賣超過十萬份。近日佢哋更進駐觀塘巧得 ...
gourmet
【火鍋】疫情期間賣出十萬份 觀塘青藤椒牛雜鍋
21 Jun 2023
近日外國傳媒爆出,以「Salt Bae」之名走紅嘅土耳其籍廚師Nusret Gke,近年身陷多宗與前員工之間嘅官司,當中嘅罪名包括佢「剋扣貼士」、性別歧視、於餐廳內不公對待員工等。令佢原本就唔太好嘅名聲進一步受挫。 ...
gourmet
【美食】剋貼士、性別歧視「Salt Bae」被前員工連環控告
27 Apr 2023