{ SKIP }
文:MenClub Mr.波特  圖:互聯網
POSTED ON 19 Jun 2017


相信呢度唔少人都有睇NBA,今年總冠軍係勇士呢個應該唔使我多講啦。作為球迷嘅你,會唔會好鍾意儲有關NBA嘅野,好似波衫、籃球鞋、球星隨身物等等咁呢?不過呢啲可能都唔係我地呢啲普通球迷可以輕易儲到嘅野,因為佢地嘅價錢都唔平,平則幾百蚊,貴則好似Michael Jordan著過嘅球鞋就值10幾萬美元。不過,有一啲野就唔使咁急,係你同我都可以買得到嘅野,呢樣野就係球星卡啦!



我諗大家唔多唔少都應該接觸過NBA球星卡,當年我地細細卡可能儲落唔少,一張長方型嘅卡盛載住NBA唔同嘅時代,每當你得到一張Kobe Bryant、Tracy McGrady、O’neal,甚至係Michael Jordan嘅卡,你都可能會開心到訓唔著,而如果果張係一張閃卡就更加罕有,會將佢當係寶咁收藏。唔知你宜家手頭上仲有無呢啲卡呢?



可能你會覺得呢啲卡只係兒時玩意不值一提,但係以下同你分享嘅可能會令你震驚,因為呢啲球星卡嘅價值可能超乎你想像,睇完你可能會即刻巢勻全屋企都要搵番啲卡出黎都唔定呢!



NBA球星卡其實有分好多種,除左最常見嘅白卡同埋閃卡之外,其實仲有新秀卡、簽名卡、球衣卡、評級卡及鐳射卡。以下會為大家分享一下呢幾款卡:



白卡




閃卡




新秀卡

而數到近代球星當中,LeBron James以下嘅新秀卡價值絕對係歷史上數一數二的,因為佢喺去年以31.2萬美元成功拍賣出。點解會咁貴?因為呢張卡有LeBron James的親筆簽名,再加上有球衣上的NBA logo,所以絕對係市場上極為罕有的。




簽名卡




球衣卡

而以下呢張Kobe嘅球衣卡,因為係雙重Logoman,而全球限量只有5張(看卡背),所以價值亦非常之高,喺網上亦正在叫價1500美元。




評級卡




鐳射卡


Netflix真人版《ONE PIECE》去年播出後大受歡迎,更於全球多國奪得收視排行榜冠軍,唔少都影迷紛紛期待第二季早日推出。據最新消息,第二季將於今年6月開拍,並於2025年內播出。 據外媒《Deadline》報導 ...
hobby
【影視】真人版《ONE PIECE》預計6月開拍明年播出!《波西傑克森》編劇加入製作
25 Apr 2024
《Deadpool Wolverine》仲有3個月就正式上映,預計會有大量MCU角色及名人客串演出,最近就有消息指Chris Evans亦會回歸,不過就唔係扮演「美國隊長」,而係《神奇4俠》嘅「霹靂火」。 近日著名爆料人「 ...
hobby
【MCU】傳Chris Evans將以「霹靂火」身份客串《Deadpool & Wolverine》
25 Apr 2024