{ SKIP }
文:MenClub 波特先生  圖:互聯網
POSTED ON 31 Aug 2017

Lamar Odom喺NBA征戰期間曾經效力湖人,係湖人2009及2010年成為兩連冠嘅功臣之一,2011年佢亦曾經為湖人奪得過最佳第六人獎項,被譽為「左手魔術手」嘅Odom可以話係NBA歷史上最出色嘅組織型前鋒之一。可惜嘅係,離開湖人後嘅Odom開始沉淪,甚至差一點就斷送生命。不過死神並無將Odom帶走,佢成功逃離鬼門關,如今生活慢慢回復正常,而佢亦希望不久將來可以以湖人球員身份退役。



現年37歲嘅Odom自從2013年起就已經離開NBA,其後曾短暫到西班牙聯賽打球1個月,最終因傷回歸美國。2014年4月Odom成功與紐約人簽約,但最終賽季完結佢都未有機會上陣一場,就係咁佢嘅籃球生涯就結束了。


而黎到今日,相信因為Kobe Bryant嘅關係,Odom回到湖人呢個大家庭,近日有傳Odom希望可以得到湖人一份訓練營合同,以讓他可以以湖人球員身份退役。對此Odom表示:「我的家人比我更期待我可以以湖人球員身份退役,對於能夠簽下一天合同我並沒有太大感覺,但我想當天我會相當怕羞,但那一天是送給我的兒子、家人及粉絲的,他們會享受那一天的到來。」


1999年Odom以首輪第4順位加入快艇,好快佢就展現出佢嘅天賦,喺場上無論得分、助攻還是防守Odom無一不通,佢成為全能型球員嘅代表。2004年,Odom喺O’neal嘅交易中被送至湖人,然後佢就成為左Kobe場上嘅得力助手之一,並喺2009及2010年助湖人連奪兩屆總冠軍。不過由於湖人喺Pau Gasol嘅交易中想用Odom作籌碼之一,呢個決定令Odom難以接受,佢喺2011年決定申請離隊,最終被球隊送至小牛。


離開湖人後,Odom表現立刻大幅下滑,由效力湖人最後一季嘅場均14.4分8.7籃板3助攻,到小牛嘅6.6分4.2籃板1.7助攻,自此佢就開始跌落沉淪嘅境地。2012-13球季,Odom回到母會快艇,雖然佢仍然可以全勤上陣82場比賽,但場均跌落生涯新低的4分。最終,喺效力快艇一季之後,Odom再無得到任何NBA球隊嘅合同,所以被迫離開呢個地方。


就係咁,如果Odom宜家選擇退役,佢只可以係用快艇球員嘅身份退役,所以佢先希望湖人可以同佢簽一日合同,然後宣佈正式退役。其實呢個情況並唔罕見,好似今個夏天塞爾特人就同球隊傳奇Paul Pierce簽左一份一日合同,然後比佢以塞軍球員身份退役,所以相信以Kobe同Odom嘅關係,湖人一定會願意成人之美的。


Netflix真人版《ONE PIECE》去年播出後大受歡迎,更於全球多國奪得收視排行榜冠軍,唔少都影迷紛紛期待第二季早日推出。據最新消息,第二季將於今年6月開拍,並於2025年內播出。 據外媒《Deadline》報導 ...
hobby
【影視】真人版《ONE PIECE》預計6月開拍明年播出!《波西傑克森》編劇加入製作
25 Apr 2024
《Deadpool Wolverine》仲有3個月就正式上映,預計會有大量MCU角色及名人客串演出,最近就有消息指Chris Evans亦會回歸,不過就唔係扮演「美國隊長」,而係《神奇4俠》嘅「霹靂火」。 近日著名爆料人「 ...
hobby
【MCU】傳Chris Evans將以「霹靂火」身份客串《Deadpool & Wolverine》
25 Apr 2024