{ SKIP }
文:MenClub 魏文青  
POSTED ON 19 Nov 2017
流動家居越黎越盛行,除咗設計更加多變,功能更加齊全,賣點亦由單純嘅「自由自在」慢慢進化成「環保」及「可持續發展」。不過以往嘅流動家居或多或少都犧牲咗某部份舒適性,自己都住喺流動家居多年嘅建築師Matthew Hofmann就設計出舒適、自由與環保兼備嘅「Living Vehicle」。

「Living Vehicle」基本上就係一架拖車,但就以鋁製成整個車架,輕便堅固,就算要攀山涉水都頂得住。牆身、天花用上隔溫設計,就算處於極熱極寒嘅環境都能確保室內溫度,車內有一個雙人睡房、廚房、飯桌、有天窗嘅浴室,格局同其他流動家居分別不大。電力方面就有24V嘅鋰電池組,以及太陽能板,為全屋提供110V嘅電力。

真正嘅賣點其實係大量方便生活嘅設計,例如間屋本身內置天線,可以接收Wi-Fi或者LTE流動網絡,再發放於家中電子器材使用;浴室有暖毛巾器令你一沖完涼就可以用熱毛巾包裹全身;廚房有洗碗碟機、二合一微波爐焗爐、雙門雪櫃、洗衣加乾衣機等;就算有客人想黎過夜,你都可以喺客廳位置放多張雙人床出黎,而且過程全電動,比起正常人屋企可能都仲先進啲。

據官網講,Living Vehicle一次補給,足以支持兩個人一整個月嘅使用,而以上呢一切,只需129995美金,即係大約100萬港紙到就可以擁有。對比起喺香港用100萬買到嘅居所(應該就咩都買唔到啦),其實好吸引。
Living Vehicle
Netflix真人版《ONE PIECE》去年播出後大受歡迎,更於全球多國奪得收視排行榜冠軍,唔少都影迷紛紛期待第二季早日推出。據最新消息,第二季將於今年6月開拍,並於2025年內播出。 據外媒《Deadline》報導 ...
hobby
【影視】真人版《ONE PIECE》預計6月開拍明年播出!《波西傑克森》編劇加入製作
25 Apr 2024
《Deadpool Wolverine》仲有3個月就正式上映,預計會有大量MCU角色及名人客串演出,最近就有消息指Chris Evans亦會回歸,不過就唔係扮演「美國隊長」,而係《神奇4俠》嘅「霹靂火」。 近日著名爆料人「 ...
hobby
【MCU】傳Chris Evans將以「霹靂火」身份客串《Deadpool & Wolverine》
25 Apr 2024