{ SKIP }
文:MenClub 波特先生  圖:互聯網
POSTED ON 08 Jan 2018

勇士的Stephen Curry可以說是NBA現役最火熱嘅球星之一,在剛剛與快艇嘅比賽中佢喺上陣短短29分鐘入面,三分球16投8中下,轟下恐佈嘅45分,手感火熱得令人感到難以置信。而近日有消息指,呢位兩屆常規賽MVP兼兩屆總冠軍得主,有意擴展自己事業版圖,佢正試圖收購NFL球隊卡羅萊納黑豹隊。

消息指,Curry今次收購黑豹隊係聯同說唱歌手Diddy一齊進行的,並且收購並唔係講笑,而係100%認真的,並且事情已經進行中。
黑豹隊係Curry一直最愛嘅NFL球隊,佢此前就曾經為黑豹隊進行鳴鼓儀式,因此佢先會有今次呢個收購行動,並且佢本人非常希望收購可以成真。而佢正同Diddy不斷商討,以制定策略去確保他們能夠成為一支NFL球隊的擁有人。

目前黑豹隊的估值大慨為6.42億美元,而Curry一人的能力相信暫時仲未可以完全收購呢支球隊,雖然Curry喺去年夏天獲得勇士提供一份5年價丘2.01億美元的續約合同,但今季嘅年薪就只有3400多萬,而總計佢喺勇士獲得嘅總人工則達到9000萬美元。
NBA唔少頂級球星都好鍾意收購其他唔同嘅球隊,好似湖人傳奇Magic Johnson就係MLB球隊洛杉機道奇隊嘅老闆之一,「籃球之神」Michael Jordan就係宜家NBA黃蜂隊嘅老闆等等。
繼《小熊維尼:血與蜜》成功「刀仔鋸大樹」,以10萬美元成本斬獲520萬票房後,如今製作團隊決定進一步拓展童年崩壞電影宇宙,宣布未來將推出恐怖真人版小鹿斑比、小飛俠及皮諾曹,並會仿照《復仇者聯盟》製作一部名 ...
hobby
【童年再崩壞】《血與蜜》團隊宣布推出《維尼宇宙:怪物集結》!集結暗黑版小鹿斑比、小飛俠、小叮噹、皮諾曹
19 Mar 2024
Tesla行政總裁Elon Musk情史相當豐富,目前已知嘅子女已多達11位。最近一名嚟自肯亞嘅男子就自稱係Elon Musk嘅私生子,並發起網絡眾籌,希望廣大網民資助佢遠赴美國驗DNA尋親。 最近一位名為Elon Musk J ...
hobby
【人有相似?】肯亞男自稱Elon Musk私生子 眾籌旅費赴美驗DNA
18 Mar 2024