{ SKIP }
文:MenClub 波特先生  圖:互聯網
POSTED ON 30 Mar 2018

公牛皇朝最重要嘅人物當然就係「籃球之神」Michael Jordan,然後就係「天下第二人」Scott Pippen,而「籃板王」Dennis Rodman雖然個性奇怪,但有Jordan鎮住佢,所以佢亦成功變成球隊不可或缺之人。不過撇除Rodman籃球場上嘅表現,佢嘅生活可絕對可以用糜爛黎形容。

作為籃球迷,相信你一定聽過Rodman嘅風流史,佢絕對係NBA歷史上數一數二嘅花花公子。佢有幾風流?據報導指,原來Rodman的陰莖曾3次折斷,係咪聽到都講得毛管戙先!

Rodman接受訪問時就講出自己3次陰莖折斷嘅經過:

第一次:Rodman在女朋友的遊艇大床上,其女朋友叫佢試下新招式,就係叫佢助跑衝過去然後X入去。不過可惜嘅係,大家都知Rodman投籃嘅準繩度麻麻,最後佢未能命中,然後「啪」一聲成張床都染血。

雖然JJ斷左,但係Rodman不愧為NBA硬漢,佢處變不驚咁安撫其花容失色嘅女朋友,並指自己無事,只係JJ斷左姐。

第二次:當時Rodman效力緊活塞,然後佢同一個叫做Tracey嘅女性進行親密行為,然後後者表示自己睇完一本書後,想試一試一啲新動作。其後個個Tracey一個轉身,並從後很用力推Rodman,然後再次「啪」一聲,Rodman表示自己下體就好似一條紅蘿蔔一樣。

第三次:再一次,Rodman在親熱的時候,他的陰莖再一次折斷。

雖然JJ斷左三次,但係好明顯Rodman唔當係一回事,你見佢宜家已經好番晒完全無問題,不過只係諗一諗JJ折斷個一刻相信真係痛不欲生...

Netflix真人版《ONE PIECE》去年播出後大受歡迎,更於全球多國奪得收視排行榜冠軍,唔少都影迷紛紛期待第二季早日推出。據最新消息,第二季將於今年6月開拍,並於2025年內播出。 據外媒《Deadline》報導 ...
hobby
【影視】真人版《ONE PIECE》預計6月開拍明年播出!《波西傑克森》編劇加入製作
25 Apr 2024
《Deadpool Wolverine》仲有3個月就正式上映,預計會有大量MCU角色及名人客串演出,最近就有消息指Chris Evans亦會回歸,不過就唔係扮演「美國隊長」,而係《神奇4俠》嘅「霹靂火」。 近日著名爆料人「 ...
hobby
【MCU】傳Chris Evans將以「霹靂火」身份客串《Deadpool & Wolverine》
25 Apr 2024