{ SKIP }
文:MenClub 魏文青  圖:互聯網
POSTED ON 22 Aug 2014

暑假尾聲,學生哥又要準備返學,但亦都代表住一年一度嘅哈囉喂又就黎到啦,而家計劃定係時候架嘞!

過去幾年,如果你嫌兩大主題樂園的萬聖節活動又迫又唔夠驚,同女朋友去到似比人迫死多過嚇死,今年你就有個新選擇啦!因為號稱「世界最驚嚇」的美國著名鬼屋Fright Dome終於進駐本港!

Fright Dome由2003年起,每年九月下旬都將美國拉斯維加斯Cicus Circus酒店,約22萬平方呎的室內主題樂園,打造成世上最驚嚇的另類名勝。多年來獲獎無數,去年更吸引超過10萬人次入場。今年首次衝出美國嚟到香港,究竟有咩目標先?



圖中唯一正常人樣者就是Jason Egan


Fright Dome掌舵人,著名鬼屋主腦Jason Egan表示,睇中香港巿場除了因為港人愈來愈重視萬聖節,亦因為香港的鬼屋(冇錯,即係海洋公園同迪士尼)唔夠得人驚,佢話:「我很喜歡迪士尼,但他們針對的是一家大小,他們不會拎住電鋸追斬你;海洋公園過去幾年做得很好,我們會從演員方面著手,希望建立一個新標準。」



咁實際上究竟有咩分別?「屆時FRIGHT DOME將劃分為5個區域 – 兩個以德州電鋸殺人狂及小丑殺手為主題的鬼屋、兩個驚嚇區域及影相恐怖專區,演員與化妝將會很重要。」Fright Dome除了與炮製驅魔人(Exorcist)、奪命狂呼(Scream) 、猛鬼追魂(Hellraiser)、月光光心慌慌(Halloween)及追命傳說(Candyman)等驚悚電影的荷里活特技大師Gary J. Tunnicliffe合作,Jason的團隊也會設計各種「攞你命」的道具,場景角色以及陰深恐怖的仿真場景。

公關人員靜靜雞話我地知,如果你行得快,又行得哂,由你行入場區到出返嚟約需30-35分鐘,而部份地帶更刻意設計到只容一人通過⋯⋯咦?咁咪冇得比女女攬住囉!?


Jason向傳媒派晒定心丸,強調佢非常重視遊客體驗。「除了吸引更多人入場,我更希望他們玩得開心、安全,所以,我不會收你五、六百元入場費(票價由$199至$399),整個活動舉行超過一個月(9月26日至11月2日,每日由3點到11點)每晚亦會設入場人數上限,我衷心希望可以有更多人接觸到Fright Dome。」


當日大會還找來名模Rosemary(後排右3),有線怪談6魔女的(前排左起)許芯悅、吳堯堯(仙樂都)和Creamy Fu出席發佈會。


今次Fright Dome將大量聘用本地人才,主辦單位預計活動舉行期間可為本港創造約150個就業機會。演員要唔要好似之前有新聞報導咁講,著住件臭衫嚇人架?「我們有一隊同事專門負責清潔戲服,正如我所講,我希望所有東西都是安全衛生。」咁錫住伙記嘅老闆,梗係多人想跟佢搵食,難怪在公開招聘人手前,已有約20人毛遂自薦,希望加入Fright Dome團隊。


FRIGHT DOME 香港

開放日期

2014年9月26日至11月2日

開放時間

逢星期一至星期日,每日下午3時至晚上11 時 (最後入場時間為晚上10時)

地點

香港山頂廣場,山頂道118號

入場票    

港幣$199 (星期一至五每日下午3時至晚上7 時,公眾假期除外)

 

 

港幣$299 (星期一至五每日晚上7時至11 時;星期六、日及公眾假期全日)

特快入場証

港幣$399 (適用於星期一至五每日晚上7時至11 時;星期六、日及公眾假期全日)

*售票詳情有待公佈

有關FRIGHT DOME 香港,請瀏覽www.frightdomehongkong.com

如果你想成為FRIGHT DOME的一份子,把拉斯維加斯的驚嚇帶到香港,請電郵至[email protected]


由Denis Villeneuve執導嘅史詩科幻大片《Dune: Part Two(沙丘瀚戰:第二章)》叫好又叫座,截止目前全球累計票房高達5.79億美元,於各大影評網站獲得高度好評,就連名導史提芬史匹堡亦給予高度肯定,大讚《Dune 2》 ...
hobby
【影視】史提芬史匹堡大讚《沙丘瀚戰2》:我看過最精彩的科幻電影之一
28 Mar 2024
在1994年拍攝的電影《阿甘正傳》(Forrest Gump),是無數影迷心目中的經典之作,而 Forrest Gump 在電影中穿著的 OG Cortez ,也因電影的推波助瀾之下,而成為了經典鞋款,這雙紅、白、藍配色的 OG Cortez 亦有「阿 ...
style
Forrest Gump 在《阿甘正傳》穿著過的 Nike Cortez 阿甘鞋,以天價 $57500 美元賣出!
28 Mar 2024