{ SKIP }
文:MenClub I Am Deep D  
POSTED ON 08 Jun 2018

好快就到世界盃,只有世界盃,先可以令唔係睇開波嘅你都睇埋一份,亦只有世界盃,先可以令唔賭嘅你都賭埋一份。我哋不如先重溫返有邊幾套出名嘅足球電影,等我哋喺世盃之前,重拾足球狂熱! 

(1)   【足球三部曲】一球成名 

唯一一部電影係以三部曲嘅形式講足球嘅,頭一兩集真係好熱血,講窮小子由一個小城哮喘仔,踢到成為英超球員明星,不過有人話第三集爛尾,第一集個主角喺第三集變咗大配角,冇得踢世界盃,跟仕成套都係講愛情。所以建議大家睇一二集,熱血完當睇晒就算,第二集有碧咸同一眾球星客串,過足癮架!  

(2)   【最溫馨】小喇嘛看世界盃 

兩個小喇嘛想喺村莊睇世界盃,唯有出盡辦法諗計仔,大家都想睇,但出力嘅又得啲細路仔,最後闖出小禍,大和尚同小和尚講:「你唔會係一個好嘅商人,但會係一個好嘅僧人。」係,好似同踢波冇咩關係,但套戲講到嗰種連和尚仔都對足球狂熱嘅氣氛,同埋其實個結局令人心頭暖暖,值得一睇。 

(3)   【球迷才懂的事】足球是我們的生命 

套戲講嘅嘢好簡單,就係講球迷對足球同球隊嘅愛。故事講一班球迷為咗幫一個球員攞返狀態,出盡法寶,嗰種真誠,學黃興桂話齋,真係有今生無來世,係球迷嘅睇完一定明!  

(4)   【球王比利x史泰龍】勝利大逃亡 

故事講二戰時德軍為打擊盟軍信心,搞咗場世紀屈機足球賽,搵班德國國家隊去同啲戰俘踢,於是戰俘們就奮力一戰,順便進行大逃亡。條橋幾有趣,又要踢波又要逃亡,加上套戲有比利同史泰龍睇,又有意義,各位讀者可以睇下! 

(5)   【唔係唔講呢套下話】少林足球 

我知大部份人都睇過,而之所以我明知大部份睇過都要放出嚟,係因為我知如果我唔放,fb留言嘅朋友一定會講:「點解無《少林足球》!」呢套梗係經典,而且真係好勵志,人如果冇夢想,同條咸魚有咩分別? 

由Denis Villeneuve執導嘅史詩科幻大片《Dune: Part Two(沙丘瀚戰:第二章)》叫好又叫座,截止目前全球累計票房高達5.79億美元,於各大影評網站獲得高度好評,就連名導史提芬史匹堡亦給予高度肯定,大讚《Dune 2》 ...
hobby
【影視】史提芬史匹堡大讚《沙丘瀚戰2》:我看過最精彩的科幻電影之一
28 Mar 2024
在1994年拍攝的電影《阿甘正傳》(Forrest Gump),是無數影迷心目中的經典之作,而 Forrest Gump 在電影中穿著的 OG Cortez ,也因電影的推波助瀾之下,而成為了經典鞋款,這雙紅、白、藍配色的 OG Cortez 亦有「阿 ...
style
Forrest Gump 在《阿甘正傳》穿著過的 Nike Cortez 阿甘鞋,以天價 $57500 美元賣出!
28 Mar 2024