{ SKIP }

POSTED ON 17 Jul 2018

暗瘡形成嘅原因好多人都認為係塊面唔乾淨,做唔夠清潔等。有無試過做極護膚都不斷生暗瘡?咁就可能係身體內在嘅問題影響啦。而暗瘡就係身體發岀嘅警告信號,今日就等我同你哋一一解開呢D警告信號啦。

【下巴生暗瘡】內分泌失調,腎虛

中醫認為下巴屬腎,下巴生暗瘡即代表荷爾蒙出現變化或內分泌失調。腎臟主理水分代謝,如果成日飲凍飲,加上腸胃唔好,腎虛,下巴就有機會生暗瘡。

【改善方法】

男人腎虛好大鑊!應戒食生冷食物,保護好自己個腎呀。多食有效平衡內分泌食物,例如蔬菜,生果,豆類等。

【額頭生暗瘡】心火盛,壓力大

額頭代表心臟,若壓力過大,缺乏休息,便會引致心火旺盛,導致額頭爆瘡。另外亦有可能由於缺乏休息,導致體內毒素積聚,令肝臟應付唔到而引發暗瘡,所以額頭生瘡亦反映肝臟失調。

【改善方法】

心火盛,就得閒岀岀火,忍住忍住好辛苦架。釋放壓力,好好放鬆自己咁就可以訓得好啦。

【太陽穴生暗瘡】膽汁分泌不足
太陽穴附近出現暗瘡,係因為膽汁分泌不足。打工仔平時食得太多快餐同飯盒。當中含過量油脂或化學防腐劑,導致膽囊負擔加重,造成膽囊阻塞
膽汁分泌不足。

【改善方法】

少食街外嘅快餐,多D係屋企自己煮晚餐。一來可以注意飲食,二來又可以做暖男。再唔係就飲苦瓜汁幫身體做大掃除。因為苦瓜可以吸收油脂架。

【鼻頭生暗瘡】飲食問題

鼻屬脾胃。鼻位置生暗瘡,多數同飲食有關。鐘意食高熱量,油炸,重口味嘅食物,同時煙酒又過量,又有吃宵夜習慣嘅人。腸胃根本無法負擔這樣的飲食習慣,所以鼻就會爆瘡。

【改善方法】

唔想鼻頭粒暗瘡大到嚇親人?就要飲食習慣要轉清淡,盡量選擇少油、清蒸或水煮嘅食物啦。

【面頰生暗瘡】睡眠不足

面頰在中醫屬肝。在面頰位置生暗瘡,反映睡眠狀態唔好,經常熬夜晚睡或者常吃熱氣食物。導致肝氣過旺,加上肝難以排泄體內毒素就會岀現以上情況。

【改善方法】

盡量提早睡眠,因為凌晨13點是肝臟排毒嘅黃金時間,肝臟有充分休息就可以減少呢個問題啦。

主打多項AI功能嘅華為Pura 70系列上周正式開賣,多個型號短時間內被搶購一空。不過,有用戶就發現機內嘅AI修圖功能,竟然可以去除部份衣服,生成出性感激凸身材,引起網民熱烈討論。事後華為回覆傳媒,承認AI演算法 ...
tech
【科技】華為手機AI一鍵修圖功能變「一鍵脫衣」引熱議!官方:已修復漏洞
26 Apr 2024
當每一個時裝潮流品牌都為了迎合 Y2K 復古熱潮紛紛推出頭戴式耳機,但 Neighborhood 瀧澤伸介卻反其道而行,推出一款名為「GP-N3NH」 的攜帶式唱片機,向 8、90年代的音樂和時尚文化致敬。 ...
style
Neighborhood 推出攜帶式唱片機:向8、90年代大熱的 Columbia GP-3 黑膠唱片機致敬!
26 Apr 2024