{ SKIP }
文:MenClub 摯樂  圖:互聯網
POSTED ON 14 Aug 2018

【影音介紹】Pirelli P Zero Sound 藍芽無線喇叭 想聽歌輪胎能

意大利著名輪胎公司Pirelli 一向生產高品質的汽車輪胎,已經有100年歷史。佢地生產的F1輪胎集合左F1賽車最高技術同經驗,提起PIRELLI的F1輪胎P ZERO,相信熱愛賽車的應該都好熟悉。如果佢出個細的輪胎再加埋喇叭,你會唔會心動?

PIRELLI連同iXoost公司crossover推出左影音藍芽喇叭產品名叫「F1 P Zero Sound」,用上PIRELLI的F1輪胎P ZERO 的外型和材料,配以1:2 的比例實況製造,廠方推出左9個版本,跟足實際輪胎胎紋同顏色有九種唔同風格和顏色,比到你買條真胎的感動。

講返「F1 P Zero Sound」佢除左是一輪胎,其實真係喇叭來。規格都唔嘢少,這款無線喇叭直徑328毫米,重9.5千克,包括一個真正的縮細版P Zero橡膠輪胎,內部有165毫米鋁製輪輞有100w功率,能支援藍牙4.0丶AptX,更有100mm直徑的中低單元和25mm的高音單元,唔止睇得仲聽得。

 

頂部的裝飾細節有多種顏色可供選擇:黃色,粉紅色,橙色,紫色,紅色,綠色,白色,藍色或淺藍色。此外,橡膠材料也可以是硬的,中等的或柔軟的。

呢款喇叭新奇獨特,無論放在家或放車房都注目十足!不過咁特別的產品價錢自然都相當獨特,一個Pirelli P Zero Sound盛惠2800美金,相當於2萬幾港幣。

小編覺得買個真的輪胎放係屋企好像抵玩D

想聽歌輪胎能,擺家居輪胎能

Ixoost之前都出過另一款賽車迷珍藏影音產品「Esavox」藍牙音箱,採用Lamborghini Aventador SV的車尾造型,售價達到19,900歐元。
主打多項AI功能嘅華為Pura 70系列上周正式開賣,多個型號短時間內被搶購一空。不過,有用戶就發現機內嘅AI修圖功能,竟然可以去除部份衣服,生成出性感激凸身材,引起網民熱烈討論。事後華為回覆傳媒,承認AI演算法 ...
tech
【科技】華為手機AI一鍵修圖功能變「一鍵脫衣」引熱議!官方:已修復漏洞
26 Apr 2024
當每一個時裝潮流品牌都為了迎合 Y2K 復古熱潮紛紛推出頭戴式耳機,但 Neighborhood 瀧澤伸介卻反其道而行,推出一款名為「GP-N3NH」 的攜帶式唱片機,向 8、90年代的音樂和時尚文化致敬。 ...
style
Neighborhood 推出攜帶式唱片機:向8、90年代大熱的 Columbia GP-3 黑膠唱片機致敬!
26 Apr 2024