{ SKIP }
文:MenClub Mean娜  圖:MenClub
POSTED ON 04 Mar 2015

中央圖書館斜對面嘅「文簿具社」近期成為網上熱話,皆因店舖老闆廿歲有找,而最有話題係,這位「小老闆 」竟膽敢在銅鑼灣貴租地段賣文具,成件事太非主流嘞,難怪傳媒爭相報導,一時話老闆係富二代、又話佢自小夢想開文具店,講到好似迪士尼童話故事咁。

原來,19歲的主角Jerry,既不是富二代,亦非自小想開文具店,更曾經諗過要「摺埋」文簿具社,佢嘅創業經歷,絕非網上所流版本般風光。



採訪當日,Mean娜一早到達舖頭等開門,於是致電Jerry,Jerry攰攰哋回應︰「等我15分鐘!」吖!又一個無時間觀念的90後。15分鐘就到,應該住舖頭附近啦?銅鑼灣區域,肯定係有錢仔。我有這種想法,好可能與我睇過多篇其他行家報道——「成功需父幹」、「有錢90後」,講完!

15分鐘後,「文簿具社」閘門半開,探頭去望,舖頭凌亂不堪,成地都係紙皮箱。咩事?!畀人打劫呀?Jerry睡眼惺忪向我講早晨,Mean娜不禁問︰「你係咪瞓過龍唔知醒呢?」Jerry話︰「尋晚返貨,執到天光都未執晒,唔好意思。」噢……係我唔好意思就真,姐姐錯怪了你。





我以為晨咁早,閘門半開,又係另類店舖,應該無客人阻住做訪問吧?點知Jerry呢頭講完唔好意思,轉個頭有客人衝入嚟幫襯,Jerry一邊湊客,一邊應酬我和攝影師。

真假富二代?

「睇過唔少媒體報導,話你18歲就開舖做老闆,係因為你係富二代,有屋企人照住,唔通真係『成功需父幹』?」

Jeryy坦言由家人打本,但自己絕非富二代,只是出身普通家庭。「至於筆錢係媽咪一路以來嘅積蓄」嘩!伯母真係錫到你呢!「因為媽咪一直好寵我,亦一直都好信我,所以,我18歲想開舖,佢好願意支持我。」哦~原來成功唔係需父幹,係需母幹。不過,Jerry算幾叻仔,儘管媽咪打本,但選址、採購、日常營運,都由Jerry獨挑大樑,為節省成本,Jerry更親自設計及裝修部份店舖。

學到嘢,憑著個「愛」字同「信」字,一樣可以創業。




夢想開文具店?

傳媒講Jerry勁Like文具,細細個就想開文具店,呢個口味都幾特別。

「其實,我除咗鍾意文具仲鍾意好多嘢,例如軍事物件、模型等等。至於夢想,細個只係想開一間店,咩店都得,總之就係想做老闆。」

點解唔係賣火箭炮模型、賣鋼盔,最後變咗賣原子筆同鉛筆刨?

「因為軍事用品,例如War Game嗰啲,香港已好多人做,模型又好難搵到特別嘅,同人鬥,競爭力。見香港無好似日本、台灣咁,有專門賣文具嘅店舖,於是想開番間。」

90後同求學中的00後,開舖頭,係要考慮市場因素,唔係話想開就開乜。聽完呢幾句,真係唔覺Jerry係「19歲仔」。




學生身分 vs 老闆身分

Jerry在大學讀中醫,要返學又要開舖,有冇搵屋企人幫手睇舖?「冇呀……我而家搞緊轉科,唔讀中醫,因為發覺不合自己。另外,屋企人要返工,幫唔到手,唯有有時走堂過嚟開舖,成日唔開,就賺少日錢。」

點解唔請人睇舖?

「始終係媽咪辛苦儲落嘅血汗錢,唔想有額外開支,食少餐都想慳啲使。」

咁你屋企人唔反對架咩?唔返學走嚟開舖喎?

「有傾過呢個問題,開頭有反對,但我覺得,如果我而家唔去試,將來就會冇勇氣同冇衝勁去做自己想做嘅嘢,所以我應承屋企人會平衡兩方面,而最後佢咃都信任我。」




開店實況

你間舖係就係好有特色,但老老竇竇,開店以來到而家生意點先?

「其實我開喺圖書館附近係希望多啲人會經過入嚟睇文具,但開店頭一段時間,幾乎日日都得個坐字,冇生意,當時真係好唔開心,諗過執咗間舖,但每次都同自己講,再堅持一下,希望有轉機,好彩有媒體報導過後,生意好轉,先打消咗執笠呢個念頭。」

但你啲產品咁另類,又唔係話貴,賺得幾多先?

「其實一開頭真係係咁蝕,但報導過後,而家都算係回返本。雖然啲文具係另類啲,但全部都好特別同好好用,我都係親自試過先入貨,啲人用過覺得好用就會買,所以就算產品另類暫時都唔成問題。」

適逢呢個時候,有人向Jerry推銷產品寄賣於店內,Jerry先得嗰19歲,又斯斯文文,會唔會畀人恰架?

「其實有時都會架……我又唔太識拒絕,不過我始終會揀啲適合舖頭嘅貨嚟賣。」點為之適合舖頭嘅貨?「我鍾意嘅貨。」Good!有性格。


講咗咁耐,不如睇睇「文簿具社」有咩特別嘅產品先。


石頭紙筆記簿

濕咗水都唔怕嘅紙



夜光墨水+玻璃筆

黑暗中會發光嘅墨水,同埋好似鋼筆咁要點墨水寫字嘅筆,但成枝用玻璃製成



黃鋼速繪鉛筆

得手掌咁大,一按鉛芯就會滑下來,質感好好而且寫落順滑。



MILAN擦膠

多角設計擦咩都咁就手


地址︰銅鑼灣摩頓臺灣景樓6A地舖
電話︰3565 6455
營業時間︰星期一至日13︰00 - 22︰00
網址︰https://www.facebook.com/journalize




雖然梁朝偉個性和作風一向低調,稍早前與本地男團 P1X3L 合照時不自然的動作,加上上星期金像獎獲頒予獎項時,在鏡頭前保持一貫尷尬而不失禮貌的微笑,而被網民嘲諷為娛樂圈「I 人」代表,可是,你有沒有想過年輕時 ...
style
梁朝偉原來曾如此叛逆?年輕時戴上「牛魔王鼻環」的他,造型至今依然無可超越!
19 Apr 2024
近年全球卡牌潮玩市場急速增長及擴張,據TechSci Research於2023年11月發佈的「集換式卡牌遊戲市場」調查報告,2022 年全球集換式卡牌遊戲市場價值為 64 億美元,到 2028 年更預計會高達101.9億美元。因應呢股熱潮, ...
hobby
【玩物】全港首個最大型卡牌及珍藏品展 「GRADE 10亞洲巡迴卡展」
19 Apr 2024