{ SKIP }
文:MenClub Mean娜  圖:互聯網
POSTED ON 06 May 2016
日本街道一向畀人乾淨企理嘅感覺,喂!邊個將啲牛仔褲掛到一街都係咁唔得大體!仲要掛到跨越幾條街咁過分??






如果你去到日本岡山縣倉敷市兒島地區,以上畫面一啲都唔希奇,因為作為日本牛仔褲發源地嘅岡山縣倉敷市兒島地區,仲有個朵叫「兒島牛仔褲街」,係一個牛仔褲聖地!喜愛牛仔褲嘅巴打有福了,因為喺呢度你除咗可以周街見到一條條掛起嘅牛仔褲之外,成條街都佈滿牛仔褲嘅元素,真係勁有型!成個日本係呢度先有咋!






點解兒島會發展成今時今日嘅牛仔褲街呢?其實佢由明治時期開始,就高度發展紡織業,喺1960年代亦以日本最先生產牛仔褲而出名,所以當地居民就致力為佢哋嘅「名產」——牛仔褲作宣傳,於是就有「兒島牛仔褲街」嘅誕生。就連呢度嘅吉祥物,都係牛仔褲造型~


「兒島牛仔褲街」,不難看見居民對牛仔褲嘅熱愛,就連棵樹都可以掛晒牛仔布,就知佢哋幾proud of牛仔褲啦~





就連塊地都整到好似牛仔布嘅材質,鍾意牛仔褲嘅人一定要去朝聖!


Source︰https://retrip.jp/articles/34680/

當每一個時裝潮流品牌都為了迎合 Y2K 復古熱潮紛紛推出頭戴式耳機,但 Neighborhood 瀧澤伸介卻反其道而行,推出一款名為「GP-N3NH」 的攜帶式唱片機,向 8、90年代的音樂和時尚文化致敬。 ...
style
Neighborhood 推出攜帶式唱片機:向8、90年代大熱的 Columbia GP-3 黑膠唱片機致敬!
26 Apr 2024
用作救援、巡邏、工業嘅機械狗大家就聽得多喇,識噴火嘅你又見過未?最近美國公司Throwflame就推出一款能夠噴火嘅機械狗「Thermonator」,售價為9,420美元。 美國火焰噴射器廠商Throwflame日前推出全球 ...
tech
【科技】可噴9米長火焰!美國公司推出智能噴火機械狗「Thermonator」
26 Apr 2024