{ SKIP }
文:傑克  圖:互聯網
POSTED ON 03 Oct 2017

話明退休,梗係咩都唔做啦,仲要問做咩好?個個打工仔都想快點退休唔使做,實情是退休人士經常苦惱唔知做咩好,因為當一個人停下來甚麼都不做,腦袋會很快退化,要保持年年益壽,上了年紀的退休人士可以選擇做咩好呢?

以下三項活動,有搵到錢的,有成到名的,有幫到人的,退休人士適隨尊便。



賺錢的寫作

寫作可賺錢的話,何解不趁年輕時執筆維生呢?作家夢好多人都有,但靠寫作搵食可謂難過登天,為了生活,為了頭家,喜歡寫作都只好暫時放埋一邊,有志難伸。但退休後大把時間,正好將這個作家夢實現出來吧。起初,可以先將大作在網絡上發表,試試水溫,一旦得到網民青睞,隨時成為新一代網絡作家,出版社排隊幫手出書,真係退左休先發達呀。


成名的攝影

與寫作類似,影相都是好普遍的興趣,同樣地很多打工仔日復日工作、加班,難有時間周圍影。而且,影相也很講求心態,退休人士不用再為生活奔波,心情輕鬆,拿起相機,周圍遊覽,拍下美景,作品更具自然美。影靚相也不一定要週遊列國,單單香港而有很多島嶼秘境,值得慢慢細緻發掘。影相之餘,也多參加各機構舉辦的攝影比賽,說不定臨老先成名呢。



幫人的義工

退休人士人生閱歷豐富,講句說話都倍覺有智慧。因此,退休人士可選擇多做義工,分享自己的經驗,引領年輕人前進。又或者到老人院逗老人家開心,以自己為榜樣,原來退休後都可以過得充實,並非日日呆坐等日子過,自己也可藉此保持身心健康,又幫到人,何樂而不為呢。


退休,是人生一個大轉變,別以為退休不用工作很爽,一旦失去了目標,退休等如變成廢人,所以退休前除了要準備退休金,也要準備心態,重拾生命熱誠與興趣,退休生活才會過得快樂及美滿。









各位千禧世代(80及90後)嘅網友又認唔認同?
powerandmoney
【美國調查】千禧世代認為年薪超過400萬港元才能「感到快樂」
23 Nov 2023
作為日本最大遊戲、主機開發商,任天堂素來都係日本年輕人最想加入嘅企業之一,而從其最新公佈嘅數字黎睇,任天堂內部似乎都真係一個「天堂」,事關其新入職社員嘅離職率僅低至1.2%,絕大部份人入到去就唔願走! ...
powerandmoney
【電玩】任天堂真係天堂?員工三年離職率僅1.2% 大幅拋離其他日企
15 Sep 2023