{ SKIP }
文:MenClub Kay Pang 圖:互聯網
POSTED ON 09 Nov 2017
美日兩地嘅帽子因為手工好用料上盛,對於鍾意戴帽嘅人絕對係不二之選!適逢日本著名帽牌CA4LA成立20週年,最近CA4LA就邀請到美國帽子職人Nick Fouquet合作,美國嘅製帽技術同日本嘅用料結合,效果當然係相得益彰!


嚟自洛杉磯嘅Nick Fouquet擅長製作美式復古帽款,今次為CA4LA製作嘅20週年別注系列,以「死と再生」作為創作概念,將骷髏骨圖案植入西部牛仔帽款中代表Death and Rebirth,並加入Nick標誌性嘅舊化效果及火柴細節等,同時亦繡上數字「20」表明其20週年別注,定價為193,320Yen,將於明天(11月10)正式於CA4LA指定專門店發售!


當每一個時裝潮流品牌都為了迎合 Y2K 復古熱潮紛紛推出頭戴式耳機,但 Neighborhood 瀧澤伸介卻反其道而行,推出一款名為「GP-N3NH」 的攜帶式唱片機,向 8、90年代的音樂和時尚文化致敬。 ...
style
Neighborhood 推出攜帶式唱片機:向8、90年代大熱的 Columbia GP-3 黑膠唱片機致敬!
26 Apr 2024
作為法國老字號頂級傳統手工皮鞋品牌,Paraboot 不僅用料和造工上乘,而且舒適百搭,令其深受不少成熟男士和古著愛好者的愛戴,經典地位無可動搖。可是 Paraboot 並沒有因當下的成功而滿足繼續「食老本」放緩腳步, ...
style
在鞋面添上「陰陽」圖案,令 Paraboot 帆船鞋變得更有型?
25 Apr 2024