{ SKIP }
文:MenClub Kay Pang 圖:互聯網
POSTED ON 16 Nov 2017
Pharrell Williams同adidas Originals攜手嘅「Hu Hiking」系列,終於喺上週末正式推出市面,大家都能順利入手到系列入面最注目果對Hu NMD Trail嗎?事實上,今次系列原來仲有一套名為「Statement Hiking」嘅隱藏Set,不過就係僅贈予adidas Originals同Pharrell Williams嘅「親友限定版本」,並不對外公開發售!


有得睇冇得著個感受的確係好差,不過其實對Hu NMD Trail同大家所買到嘅版本,基本上係冇分別,分別只係在於多咗一個木製鞋盒,並附有細繩、急救盒、口哨、指南針、手電筒、S型金屬扣環,以及印有聯名Logo嘅水壺、筆記本及USB充電器等登山必需品。


當每一個時裝潮流品牌都為了迎合 Y2K 復古熱潮紛紛推出頭戴式耳機,但 Neighborhood 瀧澤伸介卻反其道而行,推出一款名為「GP-N3NH」 的攜帶式唱片機,向 8、90年代的音樂和時尚文化致敬。 ...
style
Neighborhood 推出攜帶式唱片機:向 90年代大熱的 Columbia GP-3 黑膠唱片機致敬!
26 Apr 2024
作為法國老字號頂級傳統手工皮鞋品牌,Paraboot 不僅用料和造工上乘,而且舒適百搭,令其深受不少成熟男士和古著愛好者的愛戴,經典地位無可動搖。可是 Paraboot 並沒有因當下的成功而滿足繼續「食老本」放緩腳步, ...
style
在鞋面添上「陰陽」圖案,令 Paraboot 帆船鞋變得更有型?
25 Apr 2024