{ SKIP }
文:MenClub 路兒  圖:互聯網
POSTED ON 22 Mar 2018
Bitcoin虛擬貨幣炙手可熱,九年前有先見之明買入Bitcoin的話,今日已經可以提早退休娶個老婆仔生個BB仔。Twitter CEO Jack Dorsey就大膽預言,十年之內,Bitcoin虛擬貨幣會成為全球唯一流通貨幣,係唯一。「Dor」大師嘅預言大家點睇先?
Twitter 及虛擬錢包Square CEO Jack Dorsey接受《時代》雜誌訪問時,提到:「全世界最終只會有一種貨幣,互聯網亦只會有一種貨幣,而我相信這將會是Bitcoin。」他認為大約十年就會成真,但事情有可能發展得更快,Bitcoin將會可以排除障礙,購買日常用品例如咖啡等等。
Jack Dorsey旗下的虛擬錢包Square支援直接買賣Bitcoin,他對Bitcoin前景充滿信心不無道理,市傳他本人亦擁有相當數量的Bitcoin。Square甚至出版了一系列的兒童繪本故事,教育兒童虛擬貨幣的優點。2009年Bitcoin誕生之時,最初價格只有13.64美元,10,000個Bitcoin先買到兩塊Pizza;但到2017年底,Bitcoin一度漲破20,000美元大關,根據Coindesk的最新報價,仍然穩守8,750美元,掀起一股「挖礦熱」。到底會否一如Jack Dorsey預言,Bitcoin突破虛擬貨幣的藩障,成為日常生活流通貨幣7-11茶餐廳都收,甚至係全球「唯一」貨幣,以Bitcoin一統天下,就真係拭目以待啦。
來源:The Times
Marshall推出嘅頭載式耳機系列Major及無線耳機Minor,素來以外型搶眼而且音質出色而聞名。近日Marshall就宣佈同時更新兩個系列,分別推出最新Major V及Minor IV新耳機。最快5月初就可以買到。 外觀上 ...
tech
【耳機】Marshall 更新經典耳機系列 Major V及Minor IV下月初發售
25 Apr 2024
從邀請函嘅圖片嚟睇,今次發布會主角似乎係全新iPad及Apple Pencil,各位果迷請拭目以待!
tech
【科技】Apple宣布5月7日舉行發布會!新iPad及Apple Pencil即將登場?
24 Apr 2024