{ SKIP }
文:MenClub Raphael  圖:互聯網
POSTED ON 01 May 2017

德國製一向都是信心保證,就算他們用紙做錶,質素和耐用性都必定比一般標準高。德國柏林有個新Start-up研製出玩味極重的PAPR Watch,一隻猶如紙造的腕錶,唔好睇佢外表好似又輕又脆弱,腕錶經得起風雨,極之實淨,兼且有防水功能,上山下海無問題。而我認為佢最大的賣點,反而是錶殼、錶帶的個人自訂,話哂都是一張「紙」,你喜歡玩那個,就玩那個,當一回真正的男人!

說了這麼久的「紙」,並非真正的紙質,而且前幾年很受歡迎的人氣物料 : Tyvek。由杜邦公開發的特殊物料,由高密度聚乙烯組成的無紡布,兼具紙和布的強大特質,超輕、強韌、隔熱、透氣、防水等高抗性,泛用於建築、醫療等層面。Tyvek當年已衍生出不少潮物、袋、波鞋、你想得出的都有,而德國佬以Tyvek製錶,可能是崇優基因發作,我總是覺得特別型棍。

電子顯示,可以轉換Date / Time兩種模式,腕錶上沒有錶冠,要設定時間,就是靠長按3秒後再按掣改變設定。PAPR Watch仍在眾籌階段,但已經有29種設計,Tyvek製錶的另一種優勢是可塑性甚高,將其當作畫紙、畫布,能夠造出無限變化;研發團隊Paprcuts為此定下100隻一批的門檻,畢竟是Self-finance的小企業,需要依靠大量生產降低成本。預計發售時間為2017的7 – 8 月,有興趣的巴打去訂最後的Early Bird吧。

Source : Indiegogo


CASIO G-SHOCK推出嘅「農家橡樹」GA-2100系列近年再牽起一股電子錶熱潮,品牌亦力推女性市場,繼2021年推出女性向嘅「GMA-S2100」系列後,最新又推出更嬌小、顏色更柔和嘅「GMA-P2100」系列,或者會係大家嘅情人節禮 ...
watchesandwine
【潮流】ITZY代言!G-SHOCK「農家橡樹」推更嬌小女裝版
22 Jan 2024
日本威士忌品牌「WHISKY MEW」主要銷售由日本著名威士忌收藏家「山岡秀雄」親自試出及推薦嘅威士忌,並經常與各大日本動漫作品合作推出聯乘作品。而最新嘅聯乘,就係同士郎正宗創作嘅著名Cyberpunk作品《攻殼機動隊 ...
watchesandwine
【日本】WHISKY MEW聯乘《攻殼機動隊》推限量威士忌
10 Jan 2024