{ SKIP }
文:MenClub Raphael  圖:互聯網
POSTED ON 05 May 2017

如果大家仲記得2015年有一套意外地好睇的特務片《Kingsman:The Secret Service皇家特工:間諜密令》,雖然是王道劇情、又是英雄救美,但新派風格夠搞笑,動作場面亦算不俗,遠遠超乎預期;前年電影還很Hit的時候,早有文章分析Kingsman出現過的靚酒出奇地多,特務與美女與酒,果然是不可分離的鐵三角。這裡為大家帶來兩個好消息:第一,今年電影將會出續集《Kingsman: The Golden Circle》、第二,入面隻 Statesman 威士忌真係有得賣!




預告片段之中可以觀察到威士忌蒸餾廠的場景,原來新續集《The Golden Circle》不少情節都與酒廠有關,而且電影製作組還夥拍美國波本廠Old Forester,將本屬虛構的Statesman Whisky化為現實,唔知道有沒有機會一邊飲靚威,一邊睇好戲呢!?



其實這次聯乘很有意思,需知道《Kingsman》好睇的地方,在於有傳統特務的紳士型棍佬味、但又以新穎頂癮的手法表現出來,令整套電影大幅年輕化,充滿活力,觀眾睇得爽、睇得舒服。美國Old Forester也是一家富有歷史的波本酒廠 (看到他們的“OLD”字就知道),座落於Louisville,1870年創建,與Kentucky的賽馬Derby甚有淵源,今次與《Kingsman》Crossover出新威士忌Old Forester Statesman,也是充滿玩味的作品,證明酒廠仍然緊貼時代,沒有被年月磨掉稜角。



說起Kentucky Derby皆因Old Forester Statesman將會在賽事裡首度登場,而真正以US$54.99開售,則要8月。根據官方情報,Statesman仍是Kentucky Straight Bourbon,擁有95 Proof酒精度,主打heat & spice的特別風味。酒香散發出橡木桶的辛澀還有生雲尼拿的味道,入口時是牛油香氣與皮革味道,然後瞬速化成黑椒、玉桂,和烈明的柑橘,餘韻是很強烈的香辛味,漸漸化成橙香奶油和焦糖。



Source : Old Forester



年度錶界盛事Watches Wonders今日開幕,眾多名牌品牌都於展上推出新年度錶款,當中最多人關心嘅當然係Rolex。而今年Rolex嘅重點款式,就係黑灰錶圈配綠針嘅GMT-Master II。 Rolex對上一款綠針GMT-Mas ...
watchesandwine
【腕錶】Rolex發表2024新錶 綠針GMT-Master II再現
09 Apr 2024
CASIO G-SHOCK推出嘅「農家橡樹」GA-2100系列近年再牽起一股電子錶熱潮,品牌亦力推女性市場,繼2021年推出女性向嘅「GMA-S2100」系列後,最新又推出更嬌小、顏色更柔和嘅「GMA-P2100」系列,或者會係大家嘅情人節禮 ...
watchesandwine
【潮流】ITZY代言!G-SHOCK「農家橡樹」推更嬌小女裝版
22 Jan 2024