{ SKIP }
文:MenClub Raphael  圖:互聯網
POSTED ON 27 Jun 2017

可能我咁講會得罪一眾香港女生,但同樣發源於丹麥哥本哈根的兩大品牌 : Georg Jensen、Pandora,在層次上實在有分別。話說Georg Jensen是擁有過百年歷史的美學專家,貴為丹麥皇室的御用品牌,其銀器的工藝更是世界頂尖水平,而Pandora在1982年創立,沒有太多光榮傳統,及至現代受人吹捧,更顯土豪味濃。如果你在哥本哈根生活過,會發現幾乎丹麥女生都有Georg Jensen的飾品,而Pandora則顯得有點相形見絀了。

Georg Jensen的家具藝術,傳承着丹麥哥本哈根的簡約氣派,一派Scandinavian成為每家每戶的必備之物,就連酒器、酒具,都係一等一的靚嘢。今年Georg Jensen推出了全新的Manhattan系列不鏽鋼酒器組合,展現出高雅的時代感,用之前古埃及金字塔的Pyramid系列加新元素,玩作紐約摩天大廈的階梯輪廓,還有簡潔的流線外型,令人心動不已。

全套14款的不鏽鋼酒器,包括有Bottle Opener、Champagne Bowl、Cocktail Shaker、Corkscrew、Glass Coaster、Ice Bucket with Tongs、Tray、Tray with Leather、Wine Coaster、Wine Cooler等等。全部都是拋光不鏽鋼質地,是令到可以照鏡的那種,置於現代家居之中,望落非常舒服,話哂都係Georg Jensen名家出品,手工和質素都自然有保證。

每件的價錢由幾百至約三千元港幣不等,我估很少人會買齊全Set,按自己的需要,只買重點的幾件,一千幾百,猶如添置名牌的家具;這筆錢與其拿來買Pandora哄女仔,還不如買這套高質酒具哄自己好過。

Source : Georg Jensen


年度錶界盛事Watches Wonders今日開幕,眾多名牌品牌都於展上推出新年度錶款,當中最多人關心嘅當然係Rolex。而今年Rolex嘅重點款式,就係黑灰錶圈配綠針嘅GMT-Master II。 Rolex對上一款綠針GMT-Mas ...
watchesandwine
【腕錶】Rolex發表2024新錶 綠針GMT-Master II再現
09 Apr 2024
CASIO G-SHOCK推出嘅「農家橡樹」GA-2100系列近年再牽起一股電子錶熱潮,品牌亦力推女性市場,繼2021年推出女性向嘅「GMA-S2100」系列後,最新又推出更嬌小、顏色更柔和嘅「GMA-P2100」系列,或者會係大家嘅情人節禮 ...
watchesandwine
【潮流】ITZY代言!G-SHOCK「農家橡樹」推更嬌小女裝版
22 Jan 2024