{ SKIP }
文:MenClub Raphael  圖:互聯網
POSTED ON 13 Apr 2017

好多朋友問我,平時作為酒品編輯,每天飲這麽多酒還能工作嗎? 我通常都笑著回答,「你無飲酒又做到嘢嗎?」這個答案都是半玩半認真,認真的地方在於,做文字創作的人,唔多唔少都要一點靈感,讓自己放鬆一下才能寫出字來,一杯半杯無傷大雅。最近倫敦一處Soho區的新辦公室,據聞要仿效Bob Bob Ricard那大名鼎鼎的Press for Champagne Button概念,按一按掣,雞尾酒、Caviar隨即送上,唔怕做到口乾!

Press for Champagne Button

「嘩,有無咁正呀!」香港這一世都不會有架啦,但外國人懂得享受生活,講Work-life-balance,不愛用半生供樓,所以在工作時有香檳飲,也是合理的。倫敦的建築公司Stiff + Trevillion現今負責40 Beak Street一帶的工程,公司總監Michael Stiff很喜愛當地的Soho傳統風格,認為其釉磚以至門柄都是建築物的獨特之處,而發展商Enstar Capital則希望此地發展成Soho區的頂級辦公室樞紐,可以使用超過100年以上。

Bob Bob Ricard

40 Beak Street

Soho Lifestyle香港人不會陌生,40 Beak Street的辦公室就貫徹始終,連美酒佳餚都可以一按即有。Press for Champagne Button源自倫敦Soho區一家標誌性的餐廳Bob Bob Ricard,內裡的裝潢極之瑰麗,甚至餐桌上有一個Press for Champagne的按鈕,可以讓客人方便地享用香檳。現在既40 Beak Street地面的Sticks’n’Sushi餐廳,將會為將來的辨公室提供食物與雞尾酒,Office內的員工只要輕輕一按,醒神的Refreshments就會送到桌上。

FF 概念圖

FF 概念圖

不過,我不建議MenClub辦公室有這個服務,一來有些同事不勝酒力,飲大了就不太好,二來讀者們都想Mean娜和小雲保持妏好身段,吃得太多又要花時間修身,倒不如搵多點時間與大家見面做Live更好!

Source : The Drink Business


年度錶界盛事Watches Wonders今日開幕,眾多名牌品牌都於展上推出新年度錶款,當中最多人關心嘅當然係Rolex。而今年Rolex嘅重點款式,就係黑灰錶圈配綠針嘅GMT-Master II。 Rolex對上一款綠針GMT-Mas ...
watchesandwine
【腕錶】Rolex發表2024新錶 綠針GMT-Master II再現
09 Apr 2024
CASIO G-SHOCK推出嘅「農家橡樹」GA-2100系列近年再牽起一股電子錶熱潮,品牌亦力推女性市場,繼2021年推出女性向嘅「GMA-S2100」系列後,最新又推出更嬌小、顏色更柔和嘅「GMA-P2100」系列,或者會係大家嘅情人節禮 ...
watchesandwine
【潮流】ITZY代言!G-SHOCK「農家橡樹」推更嬌小女裝版
22 Jan 2024