{ SKIP }
文:MenClub Mean娜  圖:互聯網
POSTED ON 12 Jun 2017

好多女仔都鍾意浪漫,但原來男仔心目中嘅「浪漫」同女仔心目中嘅「浪漫」可能好唔同,喺女仔心目中,可能你所做嘅「心機嘢」只係老鬼套,佢哋唔buy之餘仲鬼咁反感。日本「ニッポンのぞき見太郎」節目就曾經做過一個票選,請啲女女選出「不受好評的懶浪漫行為」。嗱!老老竇竇!呢啲票選真係因人而異,有啲女仔唔鍾意收花,覺得冇用又嘥錢;但唔好因為咁就覺得全世界女女都唔buy男仔送花,分分鐘你就係因為扎花而畀位你女友又再插你。Any肥,兩性關係呢回事,多啲參考都冇壞嘅。



5位 送花做禮物 37%
其實唔係個個女仔都鍾意收花,有好多女仔覺得要照顧啲花又煩,得個擺字又唔實用,送花又唔夠有心思等等。


4位 去到好遠睇夜景 57%
雖然去到鬼死咁遠睇夜景好似好浪漫,但其實好多時喺去嘅途中,條女已經覺得好悶好麻煩想返屋企。


3位 詳細介紹自己屋企附近 58%
為咗令女女更了解自己,唔少男仔都喜歡滔滔不絕介紹自己細個去嘅公園、學校乜乜乜等等充滿回憶嘅地方,但事實上女女跟本冇興趣知道。


2位 半夜突然見面 64%
好多日劇都有呢幕,男主角夜媽媽走去見女主角,但事實上好多女仔都唔受呢套,因為突然要見人係要花好多準備工夫,化妝整頭換衫都要成個鐘,點突然見面呀?


1位 唱K時將女女嘅名加入歌詞裡面 84%
又一懶浪漫之舉,但女女只會覺得︰唱你就唱啦,加個名入去全世界都知咁好7好羞家。



世界上最遙遠的距離,可能就係相愛卻不能相見嘅異地戀!最近淘寶就出現一款「異地戀接吻神器」,即使此天各一方,亦能夠感受對方嘴唇觸感,幫助情侶維持感情熱度。 據中國傳媒報導,近期淘寶出現一款 ...
gags
【奇趣】Long D救星?淘寶驚見「異地戀接吻神器」
21 Feb 2023
唔少人都鍾意喺夏天曬下太陽,換得一身古銅色肌膚,同時促進身體產生更多維他命D,有益健康。不過,最近TikTok就流行一種另類日光浴「曬會陰」(Perineum Sunning),顧名思義即係對住個太陽腿張開,聲稱能夠改善睡 ...
gags
【趣聞】TikTok瘋傳「曬會陰」運動 聲稱能改善睡眠增強性慾
06 Oct 2022