{ SKIP }
文:MenClub Mean娜  圖:互聯網
POSTED ON 15 Jun 2017
黃子華講過:「落咗妝仲認得你,就叫做化妝;落咗妝唔認得,嗰啲叫做喬裝!」唔好以為呢句嘢係運用咗誇張手法,即使唔整容,淨係喺臉上上吓粉底畫下眼線,都一樣可以有350度改變!最近網上就有張妝前妝後相被大家瘋傳,主角係一位日本樂團キバオブアキバ嘅女主唱,平時睇佢啲相就靚靚女女咁,眼大大面尖尖,無懈可擊,點知一張素顏相竟然可以浮誇到震驚13億人!真係估唔到明明五官一樣樣,只靠化妝真係可以變成第二個人!一齊睇睇佢平時嘅靚相先!








雖然係就係濃妝艷抹又重Filter,但就咁睇都覺得五官係靚嘅,落妝照計唔會好出事丫……點知佢就喺Twitter Post咗以下嘅對比圖……


化妝後︰




化妝前︰


黐埋一齊望多次……


估唔到……呢個世界真係有落咗妝會認唔到嘅情況,子華神講嘅果然是對的!

世界上最遙遠的距離,可能就係相愛卻不能相見嘅異地戀!最近淘寶就出現一款「異地戀接吻神器」,即使此天各一方,亦能夠感受對方嘴唇觸感,幫助情侶維持感情熱度。 據中國傳媒報導,近期淘寶出現一款 ...
gags
【奇趣】Long D救星?淘寶驚見「異地戀接吻神器」
21 Feb 2023
唔少人都鍾意喺夏天曬下太陽,換得一身古銅色肌膚,同時促進身體產生更多維他命D,有益健康。不過,最近TikTok就流行一種另類日光浴「曬會陰」(Perineum Sunning),顧名思義即係對住個太陽腿張開,聲稱能夠改善睡 ...
gags
【趣聞】TikTok瘋傳「曬會陰」運動 聲稱能改善睡眠增強性慾
06 Oct 2022