{ SKIP }
文:MenClub Mean娜  圖:互聯網
POSTED ON 31 Jul 2017
日本係一個「男尊女卑」嘅國家就係人都知,唔少香港男士睇日劇或者日本愛情動作片,見親啲日本妹幾乎都係嗲聲嗲氣,鬼咁溫柔,唔似得香港女仔咁講嘢硬弸弸,實在葡萄到不得了。但其實好多嘢都係隔離飯香,日本有個電視節目就提及近年日本嘅老公被老婆家暴嘅情況日益嚴重,你又估唔估到睇落咁柔弱嘅日本妹原來可以咁狼死先?



日本TBS電視台一個新聞討論節目「新・情報7daysニュースキャスター」,最近就以「受暴丈夫」為主題,探討近年日本男性受家暴嘅情況逐漸上升,專家就分析,老婆家暴丈夫嘅一般而言以「言語暴力」為主,通過辱罵嘅方式去否定老公,例如鬧老公搵唔到錢之類。唔好以為得把口講就唔算暴力,語言所造成嘅傷害都可以好深,足以殺死人,根據媒體調查,呢啲被欺壓嘅老公試過由朝到晚都畀老婆鬧,鬧完再直接返工;有啲就被老婆趕出家門,唯有露宿街頭;有的甚至一日淨係得100日元零用錢,連飯都食唔到,種種欺壓行為就算冇拳打腳踢,都算係家暴嘅一種。



更可怕係,有時鬧慣咗之後,老婆會變本加厲,忍唔住出埋手打人,演變成肢體上嘅暴力行為。但就算個老公畀老婆家暴,好多時都基於日本「男尊女卑」嘅社會標準,唔敢向外界透露自己被老婆欺壓,到最後更患上抑鬱等等情緒病。所以唔好以為做個日本大男人好幸福,其實佢哋同香港男人都一樣咁辛苦架……


世界上最遙遠的距離,可能就係相愛卻不能相見嘅異地戀!最近淘寶就出現一款「異地戀接吻神器」,即使此天各一方,亦能夠感受對方嘴唇觸感,幫助情侶維持感情熱度。 據中國傳媒報導,近期淘寶出現一款 ...
gags
【奇趣】Long D救星?淘寶驚見「異地戀接吻神器」
21 Feb 2023
唔少人都鍾意喺夏天曬下太陽,換得一身古銅色肌膚,同時促進身體產生更多維他命D,有益健康。不過,最近TikTok就流行一種另類日光浴「曬會陰」(Perineum Sunning),顧名思義即係對住個太陽腿張開,聲稱能夠改善睡 ...
gags
【趣聞】TikTok瘋傳「曬會陰」運動 聲稱能改善睡眠增強性慾
06 Oct 2022