{ SKIP }
文:MenClub Mean娜  圖:互聯網
POSTED ON 06 Sep 2017

人生處處都有伏,但最陰濕成日笑騎騎放毒蛇嘅永遠都係你最愛嘅枕邊人!10個拍過拖嘅男人,有11個都一定會畀女人問過一堆懶係有得揀,其實係冇得你揀嘅問題︰「你愛唔愛我呀?」、「你覺得我肥唔肥呀?」、「你記唔記得今日係咩日子呀?」……真係隔住個Mon都聞到陣伏味!基於女人心海底針嘅真理,面對呢啲濕9問題,真係點答都死,有咩方法可以答得盡量貼近標準答案,免去一死?!冇架!呢個世界冇標準架!個女人嘅心意就係呢個世界嘅準則,與其諗Model Answer,不如諗點嘅答案先氹到條女!


韓國網站웃기就針對「女友5大可怕問題」,整理出模範答案,巴打下次面對「考題」時,一於試試佢,可能有機會避免「然後……佢嬲咗我」嘅局面!



問題1︰「你有幾愛我?」
回答:「搞到你要問呢個問題……真係好對唔住,我愛你!(然後將佢抱緊處理)
危機︰條女會笑住咁拍打你︰「即係有幾愛?」,而你一直答唔出咁就GG了。


問題2︰「我係咪肥咗?」
回答:「搞到你問出呢個問題……真係好對唔住,我哋去食(女友鍾意食嘅肥嘢)!」
危機︰條女會黑面問你︰「咁我即係有冇肥到?」,然後你會定咗喺度等被嬲。


問題3︰「乜乜乜同我比邊個靚啲?」
回答:如果你唔係靚過乜乜乜,我點解要同你拍拖!
危機︰條女發爛咋︰「即係第時有人靚過我你就會飛起我啦!」,然後嬲咗你。


問題4︰「同朋友一齊玩,好開心啦?」
回答:「我有同朋友見面咩?可能我成日諗住你,搞到以為係同你一齊添。」
危機︰條女會好嚴肅叫你全名︰「XXX我問緊你嘢你唔好玩嘢呀!」,然後嬲咗你。


問題5︰「你知唔知今日係咩日子呀?」
回答:「知道~今日係我第N次(數字愈大愈好) 愛上你嘅日子。」
危機︰條女會睥實你︰「即係你唔記得今日係咩日子啦!」



究竟係韓國網站提供嘅答案中,定係Mean娜估嘅危機中呢?有冇巴打可以即刻Try Try佢?:D


世界上最遙遠的距離,可能就係相愛卻不能相見嘅異地戀!最近淘寶就出現一款「異地戀接吻神器」,即使此天各一方,亦能夠感受對方嘴唇觸感,幫助情侶維持感情熱度。 據中國傳媒報導,近期淘寶出現一款 ...
gags
【奇趣】Long D救星?淘寶驚見「異地戀接吻神器」
21 Feb 2023
唔少人都鍾意喺夏天曬下太陽,換得一身古銅色肌膚,同時促進身體產生更多維他命D,有益健康。不過,最近TikTok就流行一種另類日光浴「曬會陰」(Perineum Sunning),顧名思義即係對住個太陽腿張開,聲稱能夠改善睡 ...
gags
【趣聞】TikTok瘋傳「曬會陰」運動 聲稱能改善睡眠增強性慾
06 Oct 2022